• krullo

Medlem
    25 januari, 2005 vid 12:51

Ja, fast nu har ju surfsäsongen kommit av sig, med minusgrader o annat elände. Alltså startade just jaktsäsongen, som förhoppningsvis blir kort och intensiv.

Glömde rekommendera SAAB 9000 som surfmobil. Kan man få för inga pengar alls och den sväljer mycket. Om man köper en utan ACC så kan man kräma på värmen till, för normala människor, olidligt hög temp, vilket är fint när man kommit upp ur vattnet och behöver värma upp sig pga taskig våtdräkt eller annat. Lite som badtunnorna på Haga, fast bensindrivet och utan starköl.

• mexi_

Medlem
    25 januari, 2005 vid 14:04

Kan varmt rekommendera Toyota previa som bortsett från bensinkostnaden är en kanonbil. Min har gått 24′ polarens 30′ går som en klocka fortfarande. Bilen lastar enormt, det är enkelt att fälla sätena och trycka in grejjorna i bilen. har inte använt takräcke sen jag skaffade den. Har haft två brädor, 3 bommar, 5 segel och resten av grejjorna (blöta våtdräkter, mm) i samtidigt som jag hämtat ungarna (3 st.) från skolan…..frun fick iof gå, men det har ju någon annan redan kommenterat ovan……..:-). Såg en hyfsad på blocket nu för runt 30′

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.