Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vilken bild. Bäst bildtext vinner!!!
-
Vilken bild. Bäst bildtext vinner!!!
Publicerad av stellan på 1 augusti, 2003 vid 14:53Ok det har inte med kite att göra men ändå. Skönt man slipper sådana fula fiskar i Lommabukten. Men fan vet om värmen håller på som den gör.
http://www.stellan.net/images/lunchtime.jpg
Bästa bildtext vinner!! Lunchdax
pepa svarade 21 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Jobbar själv mycket med PhotoShop och får säga att om detta är fejkat så är det jävligt bra gjort. Har försökt hitta spår av disortion i kanterna och hittar inte mer än vanligt på en hårt komprimerad jpg bild. Dom har isåfall gjort ett enastående jobb med brytningen av den elake och vågen (ljus, prisma). varför jag fastnade för bilden är för att jag tror den är äkta! faktiskt..
-
ja den ser ganska äkta ut!
men är de inte enliten fredlig dolfy bara? 😛 -
Stjärtfenan ser vertikal och det är det inte på en delfin men det är ju lite oskarpt. Vi kan ju hoppas det var en flipper
-
Det är en Delfin jag har sett dessa surfandes på feta vågor runt Bali i Indonesien.
Rätt vanligt att dom surfar så, vi var inte först i alla fall kan man konstatera!Skön bild, mer sånt fast med kite!
-
Den ser lite ‘ripple’ ut, men vaeldigt aekta. Funderar dock oever himlen? Verkar inte den konstig?
Trovaerdig iaf.
-
det ar en delfin. kolla sidan bilden kommer ifran sa star det…men tank sa radd man skulle blivit, josses
-
Det där är helt säkert från Bali. Samma vatten och himmeln ser ut som på kvällen där.
Delfin helt enkelt.
/H
Logga in för att svara.