Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Vilken blir den nya officiella GPS:n?
@Jester 716852 wrote:
Den sista punkten kan du redan göra idag. Om du offrar möjligheten att låsa knappen så kan du ju markera en punkt genom att hålla inne stora knappen. Om jag inte minns helt galet så lagrar den även tid. Om inte annat så kan man ju kika på tidpunkt då filen skapades. Det skapas en .wpt fil som innehåller tidpunkten ser jag när jag letade upp en från förr: SWE491 JESPER_832002229_20110606_103438_WPT.wpt
Har markerat datum och tid i fet stil.
Aha, tack, det måste jag testa!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Vilken blir den nya officiella GPS:n?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.