Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Vilken bräda ska jag köpa? 172 lång och väger 65 kg

• Vilken bräda ska jag köpa? 172 lång och väger 65 kg

Publicerad av malm88 på 5 september, 2010 vid 11:33

Hej jag har precis börjat kita och håller på att köpa mig en egen utrustning. Jag undrar lite om hur lång bräda man ska ha generellt sätt. Jag är ute efter en bräda som fungerar lite när som helst och har spanat in en RRD XXXX. Brädan känns lite kort när man kollar runt i butiker och på internet sajter eftersom den endast är 124×34.
    Själv är jag 172 lång och väger 65 kg. Kommer denna bräda att fungera för mig, eller har någon ett tips på en bräda man borde köpa?

Tack!

sourra svarade 14 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Vilken bräda ska jag köpa? 172 lång och väger 65 kg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.