Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vilken fena till Bic Techno 283?

• dr-masse

Medlem
    31 mars, 2003 vid 12:52

Sikta på något runt 48-54, skulle jag tro. Styrs mycket av fenmodell och hur mycket du prioriterar tidig planing och höjd framför fart. Det går nog med ännu större än 54 om så krävs. Trimboxen lär klara hyggligt stora fenor.

Roa dig annars med ett besök på http://www.finexplorer.de

Lyckat till å Surfa På!

• anonym-anvandare

Medlem
    31 mars, 2003 vid 13:05

Jag använder mig av en teccno sport fena a 52cm å tycker den fungerar ypperligt till 9.0!

• anonym-anvandare

Medlem
    31 mars, 2003 vid 13:25

tja.

Jag kör på bics egna uppgraderings fena. En rak 50cm, select(tror jag det är). Den funkar utmärkt till min 9.1:a ,Sailworks XT. Man tar bra höjd och slipper oroa sig för spinout som man lätt får med 46:an orginalet.

Ha de.

• anonym-anvandare

Medlem
    1 april, 2003 vid 12:07

Tack alla för tipsen!! Detta är konfen när den är som bäst. Efter en dag har jag 3 bra svar från folk som verkar kunna sin sak.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing vilken fena till Bic Techno 283?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.