• pepa

Medlem
    30 januari, 2004 vid 05:17

Ööhhh??? Nae! Kanske inte. Värdelösa handlepass men det är ca 20 olika. Mobe, frontmode, Martintricket, Slim Chance, KGB fast inte upponer, Mobe med snurr plus några till. Värdelösa men ändå.

• pepa

Medlem
    30 januari, 2004 vid 05:23

Finns bara ett gött trix i Flow, FET raley till HP levererad av mr KUNG.

• kalabra

Medlem
    30 januari, 2004 vid 07:10

Handelpasses är tunga grejor, blir lite väl många bara… Men som sagt Vari är kungen, ingen gör tricken lika högt och rent som han.
    Spacemonkeys får **** av mig.

• sidpiraya

Medlem
    30 januari, 2004 vid 11:00

Ja Flow ær ok, men i mitt tycke før mycket utfyllnad de kunde lætt drat ner den till halva tiden.

/Michael

• pepa

Medlem
    30 januari, 2004 vid 13:37

Plug N’ Play eller Robbys gamla rulle RIP skulle jag kört på. Visst, det är vindsurfingfilmer men jävlar va de satsar. Jag kraschade 100% av alla trick jag ville sätta stenhårt i en vecka men kände ändå att jag satsade alldeles för lite när jag så dem. Jag börjar hålla med om att kite är en jävligt mesig sport, i alla fall om man jämför den med vindsurfing i vågor och najs vind.

• kitelife

Medlem
    31 januari, 2004 vid 09:22

Vad vi behöver e att du visar hur man gör istället ; ) men du åker ju iväg och kitear nånannanstans istället hela tiden…

//Pan

• eric_w

Medlem
    26 december, 2005 vid 16:18
  • tomten

Medlem
    17 augusti, 2006 vid 09:10
    Pepä wrote:
    Plug N’ Play eller Robbys gamla rulle RIP skulle jag kört på. Visst, det är vindsurfingfilmer men jävlar va de satsar. Jag kraschade 100% av alla trick jag ville sätta stenhårt i en vecka men kände ändå att jag satsade alldeles för lite när jag så dem. Jag börjar hålla med om att kite är en jävligt mesig sport, i alla fall om man jämför den med vindsurfing i vågor och najs vind.

vindsurfar du med pepä ???

• zo0

Medlem
    13 januari, 2007 vid 23:00

tror inte det 😛

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.