Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › VILKEN GÅR SNABBAST?
-
VILKEN GÅR SNABBAST?
Publicerad av mickemoose på 4 juni, 2004 vid 19:09formula? går dem snabbt? om man vill köpa en bräda som går fort och är lätt och kryssa med. behöver inte vara bra till hopp…vad kallas dem…vilka tävlar dem med? inte freestyle utan tunt bojar å så….
anonym-anvandare svarade 20 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Ja det är formela du menar.
Snabbast går ju slalom, men de tar dåligt med höjd.
Ska man bara köra runt utan att tävla så är en freeformula eller en bred slalom som Starboard hypersonic att föradra. Men komfort jämfört med en formula. -
freeride? ur ser dem ut? nån sida du kan tipsa om? så man kan se hur dem ser ut:D
-
Vad skoj, SP har tagit in quattro! Alltid skoj med nya märken som säljs i sverige.
-
Har en F2 Sputnik 270 liggande.. Snuskigt snabb igentligen.. Men min JP freestyle 101 är nog fasen roligare att segla ändå… c:D Alla brädor har sina fördelar och nackdelar…
-
Jag tycker inte att slalom brädorna är så jäkla snabba. Vill man satsa på fart ska man köpa formula bräda. tex Starbord Hypersonic. men även bra segel är av betydelse. En riktig formula segel bör du ha tex. Nitro
-
Svar till:
Jag tycker inte att slalom brädorna är så jäkla snabba. Vill man satsa på fart ska man köpa formula bräda. tex Starbord Hypersonic. men även bra segel är av betydelse. En riktig formula segel bör du ha tex. Nitro
[/ QUOTE ]
Psst. Hypersonic ÄR en slalombräda…
(Sen tror jag att du menar att smala slalomspett inte är så snabba, fel, det är dom, MEN bara under “perfekta” förhållanden)
Logga in för att svara.