Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vilken hängsele är bäst?
-
Svar till:
Någon som har något att säga om den här?
Inte enbart hånfulla kommentarer tack// Erik H
[/ QUOTE ]
Känner en som hadde en sån han var väll så där nöjd den åkte upp och då skavde den under armarna men så e det ibland en sele passar inte alla det e min mening -
Jag ger mig, köper väl en darkrider! Men är det inte lite foil över den….
Kanske ska köpa en foil, hjälm och torrdräkt oxå.
/Peter “Miljonär” -
Enligt dom flesta klart bästa selen men tyvärr ganska dyr.
-
inge foil över den, a kanske sittmodellen så fall men den har väl aldrig varit aktuell?
-
darkridern e helt klart den skönaste jag testat, sitter fint på plats, så man behöver ingen extra kudde som den fete…
-
Testa lite selar, darkridern satt faktiskt inte sa skont enligt min smak pa min muskulosa v formade kropp
Jag kor med en pro-limit sele som inte har fallit sonder an.Sele har mycket med tycke o smak och alla har vi ju olika kroppsfrom sa jag tycker du skall testa selen innan du koper den. Darkridern har jag hort skall vara den basta for folk med stora majonas-ringar.
-
det e fan itne foil nånstans me den.. elelr kanske sittmodellen då.. har hört att darkridern inte riktigt passar folk som är allt för krampiga även om den passar mej perfekt.. elelr människor med feta revben kanske man ska säga isället trycks typ upp under revnbenen då..
-
Darkridern är suverän.
Det är väll dessutom den enda selen som är gjuten, dom andra rävselarna är ju sydda. Darkriden fungerar dessutom som ett suveränt skydd för rygg och stabilierar dina inre organ vid hårda smällar. Tro mig, hade det inte varit för min darkrider hade jag idag fått mat genom en slang för resten av livet! -
Hur e de med dig Mille, har du repat dig? Håll i en bom än, efter olyckan?
-
mmmm…du vet kanske hur ett njurbälte fungerar?
hjälper musklerna att stabilisera magtrakten där vi inte har nåt stabiliserande skelett förutom en pinne där bak. -
Tack för det pjoter och jodå rex. jag har inte varit ute och kört något ännu men det kommer. Har haft mycket på jobbet och linkar en del ännu. Men enligt läkarna skall allt vara läkt nu och det som återstår är lite ondskefull stretch för att få tillbaka smidigheten i lederná
-
varsegod…
kul att höra att återhämtningen går bra!!
tar ju lite tid för kroppen att läka å framförallt tid för kroppen att få tillbaks dom funktionerna man hade innan.
kul att det går åt rätt håll iaf!!
Logga in för att svara.