Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vilken kite är lättast för en nybörjare!
-
Vilken kite är lättast för en nybörjare!
luuddee svarade 19 år, 7 månader sedan 13 Medlemmar · 28 Svar
-
Jag kan vara intresserad av en slingshot 9-13kvm 04-05 till rätt pris.
/ niklas
070-3494252 -
Svar till:
jag fixar fan bra deals på lite kite o bärda annrs har litta nya grajor
bara o maila info@kiteboard.se
[/ QUOTE ]
bara du inte kränger den där EH-bommen med i paketet… inte så värst bra för en nybörjare den inte!…om den nu e nått å ha till nån oavsätt skicklighet
-
fan du walle den nya bomen kan man inte klaga på efter en knut på depower slangen..
-
Svar till:
fan du walle den nya bomen kan man inte klaga på efter en knut på depower slangen..
[/ QUOTE ]
jag har sett bråten… -
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
bara du inte kränger den där EH-bommen med i paketet… inte så värst bra för en nybörjare den inte!…om den nu e nått å ha till nån oavsätt skicklighet
[/ QUOTE ]
EYY fan nya bomen är kanonbra för fan, snacka inte dynga smålänning!!!
-
den gamla bommen är fan ännu bättre efter att moddat i 2 dagar
bommen ja fick te waken snackar jag om då…
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
[/ QUOTE ]
EYY fan nya bomen är kanonbra för fan, snacka inte dynga smålänning!!!
[/ QUOTE ]
bommen e säkert skönare, och jag hoppas att det e bättre kvalitet än förra årets…, men det e ju fortfarande samma release-sysstem??? (vill inte skriva säkerhetssystem)Tycker inte det passar till nybörjare!
-
vad e det för fel på det? funkar ju skitbra.. inga konstigheter, inget meck
-
Svar till:
vad e det för fel på det? funkar ju skitbra.. inga konstigheter, inget meck
[/ QUOTE ]
du måste ju upp bland depower strapparna för att lösa ut kiten… och bara en liten kula att dra i.
Om det värklilgen skiter sig så ska det vara så lätt som möjligt att lösa ut kiten, en eller två sekunder extra kan förstöra din dag och kanske ditt livÄr du nybörjare så finns det betydligt säkrare/bättre sysstem.
Flera andra tillverkare har väl fungerande grejjor.(observera att det var för nybörjare den här tråden handlar om!)
-
men det finns ju en boll på CL också.. prova att dra i den då.. snabbare än så kan det inte gå! bombsäkert..
-
Svar till:
men det finns ju en boll på CL också.. prova att dra i den då.. snabbare än så kan det inte gå! bombsäkert..
[/ QUOTE ]
och kiten smiter inte i väg då!? -
man kan ju ha ett koppel till den.. och den ska man ju bara dra i om det verkligen skiter sig.. och gör det det så ska man väl bara vara glad om man inte är ikopplad till skiten! eller?
Logga in för att svara.