Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vilken kite helg
-
vilken kite helg
Publicerad av gonzo på 27 februari, 2006 vid 16:41Tja vilken perfekt helg fint väder och perfekt vind. vi körde på en stor sjö (öresjön) i marks komun 3 mil söder om borås en spot jag kan rekomendera. hoppas på en grym helg till innan vintern är över. Här är några fina bilder på mig och Daniel P
bohm svarade 18 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Ser ju nice ut!
Onna da west coast kördes det dock i vattnet…Plattvatten o lite lagom tryck en lagom stund! Inga action-pics, men ändå..
I mon blir de åka av igen 🙂
//alex
-
rusiak wrote:Ser ju nice ut!
Onna da west coast kördes det dock i vattnet…Plattvatten o lite lagom tryck en lagom stund! Inga action-pics, men ändå..
I mon blir de åka av igen 🙂
//alex
ser gött ut 🙂jag väntar på att min spot ska bli isfri… får väl ta en repa ner till öland snart annars.
vill ju åka lite innan man drar på resa…
-
walle wrote:ser gött ut 🙂
jag väntar på att min spot ska bli isfri… får väl ta en repa ner till öland snart annars.
vill ju åka lite innan man drar på resa…Men seriöst walle
Det där vita som ligger på marken funkar det medSkillnaden är att man slipper våtdräkten
Kom upp till roxen och visa lite moves istället, vi är en tysk kort i stallet för tillfället! -
walle wrote:
jag väntar på att min spot ska bli isfri… får väl ta en repa ner till öland snart annars.
Om du hade tänkt att åka i vatten i Kalmar sund så får du nog promenera ut till rännan där fartygen åker, för isen ligger säkert en månad till skulle jag tippa på. Möjligen är det isfritt på Ölands ostsida
-
bohm wrote:walle wrote:
Om du hade tänkt att åka i vatten i Kalmar sund så får du nog promenera ut till rännan där fartygen åker, för isen ligger säkert en månad till skulle jag tippa på. Möjligen är det isfritt på Ölands ostsida
I love ölands ostsida har samma temperatur året om, typ 4 grader… enbart för de allra coolaste…
-
Hehe…Sam, du verkar fortfarande bitter över det senaste ölandsbesöket….
-
bohm wrote:Hehe…Sam, du verkar fortfarande bitter över det senaste ölandsbesöket….
det va ju enda gången på 100 år som det inte kom nån bris då när skåningarna kom uppFast lite bris var det ju på torsdagen, men då var det inte många drakar i luften ändå… kanske för att det låg en svag doft av öl och vattenpipa över sundet 😉
-
mrmille wrote:Men seriöst walle
Det där vita som ligger på marken funkar det medSkillnaden är att man slipper våtdräkten
Kom upp till roxen och visa lite moves istället, vi är en tysk kort i stallet för tillfället!men seriöst… snö e inget kul, ev att det blir åka av om det blir mildväder för då fryser man ju inte lika mycket.
va e det med tysken?
-
Han har varit här en gång efter det… då spåddes det 100% sannolikhet att det skulle vara medelvind mer än 10m/s och 70% att det skulle va medelvind över 14m/s…
Jag tror det var toppar på 5 m/s och medel på 2-3….
Logga in för att svara.