-
vilken prognos är pålitlig??
smhi visar helt fel vindriktning och vindstyrka. men windguru verkar mer korrekt idag iallafall, fin halvplanings surf i näsäng vart det idag.
imorn hoppas jag windguru har rätt.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › vilken prognos är pålitlig??
smhi visar helt fel vindriktning och vindstyrka. men windguru verkar mer korrekt idag iallafall, fin halvplanings surf i näsäng vart det idag.
imorn hoppas jag windguru har rätt.
Körde du Täby i dag. Vad hade du för storlek på seglet? Skall du dit imorgon med???
-S-
Just det! Dom bara varnar 🙂 Blev snuvad på vind vid ostkusten idag
SMHI är jättedåliga. DMI eller FRV mfl. är bättre. Är oftast hyfsat korrekta
jag tror österskär är bättre idag, men jag svänger förbi näsaäng innan vi drar till åkersberga. igår hade frugan 105l å 6.5kvm jag körde 129l å 7.5 med full planing i ca 1 timme..
Ingen prognos är pålitlig. Sämre i år än vanligt. Det bästa är att åka ut och trial & error-surfa. Irriterande, men det är väl vad vi har att leva med…
faaan vad lurad jag blev idag mä. tur man har några semester veckor kvar.. nu blir det supeeee……………….:santa::santa:
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › vilken prognos är pålitlig??
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.