Senaste nytt Forums Wingfoil Vilken söderort för wingfoil?

• Vilken söderort för wingfoil?

Posted by jakobe on 16 september, 2024 at 07:27

Ska välja ort för utbildning. För mig spelar det stor roll om jag kan winga där haha. I Skåne står valet mellan Helsingborg, Ängelholm, Landskrona, Ystad. I Småland/blekinge står valet mellan Karlshamn, Karlskrona och Kalmar. Vad känner ni till om dessa orter?

Önskar en av dem där tillgängligheten är god för wingfoil, dvs. kanske inte allt för grunt eller många grund. Vågor spelar mindre roll då jag än så länge jobbar på med freeride och börjat hoppa lite.

• This discussion was modified 3 months ago by  jakobe.
    challgren replied 3 months ago 2 Members · 1 Reply
  • 1 Reply
  • challgren

Member
    16 september, 2024 at 08:28

Kommer du ha bil?

Generellt sett så blåser det ju oftast sydvästliga vindar i Sverige så på västkusten får du flest dagar, även om det finns spots på östkusten som självklart fungerar på SV

• This reply was modified 2 months, 3 weeks ago by  challgren.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Wingfoil Vilken söderort för wingfoil?

You must be logged in to create new discussions.