-
Vilket flygbolag till Australien?
Hej!
Ngn som har tips på vilket flygbolag som är billigast att ta med grejorna med till Australien?
Tacksam för alla inputs…
Frida
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Vilket flygbolag till Australien?
Hej!
Ngn som har tips på vilket flygbolag som är billigast att ta med grejorna med till Australien?
Tacksam för alla inputs…
Frida
BA / Quantas funkade kanon för oss får ett par år sen. Gratis brädfrakt både dit och hem. Då körde vi dock endast en enkelboardbag (innehållande 1 vågis, 1 mast, 1 bom, 2 segel, sele mm; vikt 23kg) och ett handbaggage per person.
BA/Quantas funkar bra om du inte behöver grejorna förrän 1 vecka efter ankomst. Eftersom du flyger via Heathrow så kan du räkna med att grejorna blir kvar där ett tag. Jag var nere förra vintern och hade allt i boardbagen = 23 kg och betalade inget extra. Fick prylarna efter 5 dagar och då var brädan skadad i bakändan så att jag fick vänta 2 dagar till innan den blev lagad. På vägen hem blev bagaget bara försenat 1 dag och dessutom oskadat.
Jag har passerat Heathrow 4 gånger med skrymmande bagage. 3 av gångerna så blev bagaget försenat.
Försök hitta något annat bolag.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Vilket flygbolag till Australien?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.