Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilket paket ska jag köpa?

• debkausf

Medlem
    31 maj, 2009 vid 07:28
    sourra;549861 wrote:
    Vad har Naish med den här tråden att göra? :santa:

Läs citatet i mitt inlägg men kissa inte i sängen bara:grin:

• blackadder

Medlem
    31 maj, 2009 vid 07:37
    sourra;549590 wrote:
    Nu får du allt förklara dig Neven. Jag tycker det var jäkligt right on feedback på frågan om paketen och inte ett ord om några andra märken. Men jag kan ju ha fel…

Har du någonsin erkänt att det finns något som inte är klockrent på en Naish?

• haze

Medlem
    31 maj, 2009 vid 08:48

Tror sourra sagt något en gång om något… Kommer inte ihåg nu….

Eller vänta har han det?????

• sourra

Medlem
    31 maj, 2009 vid 09:03
    Blackadder;549880 wrote:
    Har du någonsin erkänt att det finns något som inte är klockrent på en Naish?

Alla kites har sina egenheter och Naish är inget undantag. Men jag ser fortfarande inte hur Naish matchar in i den här tråden. Ni får öka eller minska medicineringen gossar för nuvarande dos verkar inte funka.

• blackadder

Medlem
    31 maj, 2009 vid 11:55

Vi försöker bara få ett res ur dig… För skit och småfnitter (ja det låter bättre på orginalspråket).

• sourra

Medlem
    31 maj, 2009 vid 16:26

Jag pallar inte med den här sandlådan längre. Nu drar jag till Egypten (mer sand, mindre låda). Vi hörs!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilket paket ska jag köpa?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.