Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilket skit väder!

• gogga

Medlem
    31 juli, 2004 vid 09:24

ja fy fasen!
    Vad ska man göra? Igår åkte jag wakeboard hela dagen så jag inte kan röra armarna idag, alltid något wink.gif

• egon

Medlem
    31 juli, 2004 vid 09:26

alternativt bakfull, crazy.gif

• patrikol

Medlem
    31 juli, 2004 vid 09:26

Låter som utmärkt träning! Måste börja spela på lotto mera 500:- i timmen eller nåt sånt kostar det väl? wink.gif

• gogga

Medlem
    31 juli, 2004 vid 09:28

hehe, jag har egna saker så då är det inte så dyrt.. men det är klart lite soppa drar ju båten… sen dessutom är man några stycken som delar på det så är det ett utmärkt alternativ vindfria dagar!

• anonym-anvandare

Medlem
    31 juli, 2004 vid 11:17

Och båten var gratis eller….?

• pjoter

Medlem
    31 juli, 2004 vid 11:47

för brättsen finns inget som är dyrt.. wink.gif

• melker

Medlem
    31 juli, 2004 vid 12:22

HaR NI BOM på båten ??? Vi ska utr å köra i morgon. Har ni bom vill vi leka med er, vi petala pra.

• mushu

Medlem
    31 juli, 2004 vid 16:16

vi har haft en grymm dag i lagan…mårten körde 14 me bra tryck…hahahaha…sug på den ni cool.gif

fan va glad man blev när brisen kom….lite mer sånt här väder vill vi gärna se

• stellan

Medlem
    31 juli, 2004 vid 16:32

Grattis!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA