Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill du också vara med i en surfrulle?

• jogge

Medlem
    14 november, 2008 vid 15:34

grymme ide,E på om ni kommer till åsa.

• backatorp

Medlem
    14 november, 2008 vid 17:05

Hej!

Jag har två pojkar 12 och 15 som troligen dyker upp. En är absolut säker, storebror kanske dyker upp.
    /Lars

• danneman

Medlem
    14 november, 2008 vid 17:32

Kanske skulle jag ta min kamera med mig till Åsa! e det epic där i morgon eller?

ps..såg ju inte för bra ut på dmi förtillfället!

• gurra1978

Medlem
    14 november, 2008 vid 18:21

Vi kör imorgon då. Jag tycker prognosen är lite svårtolkad men det lär ju iallafall gå att segla. Det får bli Apelviken och kameran placeras i norra delen. Jag ska försöka vara på plats kl 09:00. Jag tänkte själv filma rätt mycket i början så ni andra kan segla.

Jag tänkte lägga upp det så här. Man får bara 15 min filmtid per man. Under den tiden får man ladda på något som man annars inte gör. Hela idéen med filmen är att vi själva ska våga ta det steget man normalt inte gör. Tänk ut ett eller flera trick som du verkligen ska försöka på. Du presenterar dig själv med namn framför kameran och vad du ska ladda på. Uppge även dagens motto 🙂

Jag har en slags tuta med mig, när jag blåser en gång startar din tid. När jag blåser två gånger är det 5 min kvar (har man inte gjort sitt trick är det hög tid att göra det då) sen kommer en lång signal och din tid är över. Därefter nästa seglare. Det vore trevligt men en liten kommentar framför kameran vad man tyckte om sin egen insats efteråt också.

Vi kör ett tag och ser hur det funkar. Har begränsat med batteritid och band så vi kan inte bli för många heller. När alla kört blir det lite allmänt filmande.

Just nu är det bara Marängen, FJ69 och Andreas F som jag uppfattat som “anmälda” deltagare, och jag själv så klart. Hoppas någon mer droppar in. Jag kommer nog cirkulera i Apelviken större delen av dagen så det går säkert bra att filma lite i omgångar.

Vi får se vad det blir av det hela 😀

• surfmeister

Medlem
    14 november, 2008 vid 19:15

J..vligt bra intiativ!! Hmmmm…..detta är kanske det jag behöver för att komma över en snart 15 årig ångest….nämligen framåtloopen! Ska sova på saken och ta med en bärs imorgon! Verkar vara da shit för min patetiska mentala spärr. Kommer vara på norra parkeringen vid 07:30 imorgon och får besluta hur jag gör då. Hua!

• gurra1978

Medlem
    14 november, 2008 vid 19:20

Jag har med mig bira till den som behöver det, verkligen behöver det. Om du vill kan jag ge bra tips på framåten. Fredrik kom ju runt efter en öl och lite pepp. Det är ett barnsligt enkelt trick, bara så du vet. Men att göra den riktigt cleant är svårare.

• fj69

Medlem
    14 november, 2008 vid 19:22

Kul, kan meddela att Marängen anmäler en switchstance air chacho into backflip funnel on the rocks, för egen del en tuborg guld into regular stance
    donky kick into sahlgrenska, och skumberg en spooky superman into – and through – PVC window.

//F

• surfmeister

Medlem
    14 november, 2008 vid 19:23

Gött! Tips och lite pepp mottages gärna. Shit pommes, vore fett om jag satte den imorgon!

• gurra1978

Medlem
    14 november, 2008 vid 19:25
    FJ69;515866 wrote:
    Kul, kan meddela att Marängen anmäler en switchstance air chacho into backflip funnel on the rocks, för egen del en tuborg guld into regular stance
    donky kick into sahlgrenska, och skumberg en spooky superman into – and through – PVC window.

//F

:grin::grin::grin:

• surfmeister

Medlem
    14 november, 2008 vid 19:26

@FJ69 515866 wrote:

//F

Ha ha hua! “tuborg guld into regular stance donkey kick into sahlgrenska”….:) Boujamaa, släng dig i väggen! :grin::grin:

• gurra1978

Medlem
    14 november, 2008 vid 19:40
    surfmeister;515867 wrote:
    Gött! Tips och lite pepp mottages gärna. Shit pommes, vore fett om jag satte den imorgon!

Visst vore det fett. Du är förste man ut imorgon. Lycka till :laugh:

• surfmeister

Medlem
    14 november, 2008 vid 19:59

@gurra1978 515875 wrote:

Visst vore det fett. Du är förste man ut imorgon. Lycka till :laugh:

Tack för den……shit liksom pressen ökar…gulp….

• pure

Medlem
    14 november, 2008 vid 20:26

fattade inte grejen först .. men nu när poletten trillade ner så låter det som en riktigt kul ide och det ska verkligen bli kul att se resultatet.

• basse

Medlem
    14 november, 2008 vid 21:37

Verkar det inte bli rak onshore i apel imorgon fm?? Jag hade gärna laddat på och det är verkligen vad jag behöver.. en riktig fetspark i röven. Men onshore orkar jag bara inte med. Blir Åsa!

• surfmeister

Medlem
    14 november, 2008 vid 21:39

Jepp, rak oshore….åker förmodligen ner ändå och testar. Kanske bättre på söndag? Får se hur prognosen ser ut tidigt imorgon!

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill du också vara med i en surfrulle?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.