Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill du också vara med i en surfrulle?

• drx

Medlem
    14 november, 2008 vid 22:48

jag är la med oxå, hick 🙂 tar med mig andreas f oxå, ses i morgon !

• gurra1978

Medlem
    15 november, 2008 vid 07:05

Nu är ju prognosen rätt ok trots allt med 11-14 fram till kl 13 iallafall. Vinkeln är ju inte så bra men det borde gå att hoppa ändå. Ska bara slänga i mig frulle sen åker jag ner.

• surfmeister

Medlem
    15 november, 2008 vid 16:59

Detta var precis vad som behövdes för att bli av med min 15-åriga framåt-ångest! Gjorde några försök idag och kan konstatera att det inte var så farligt svårt eller skräckingivande (även om det blev några rejäla smällar på ryggen vid rotationen). Kändes dock j..vligt skumt att hoppa och sen titta bakåt…..måste erkänna att jag blundade ibland 🙂 Även om jag inte satt den idag tror jag att det inte kommer vara allt för länge innan det händer! Kanske imorgon? Tack Gurra & Co för tipsen och peppningen!

• gurra1978

Medlem
    15 november, 2008 vid 18:05

Vilken grym dag, vilken grymt ladd. Jag är stolt över er som deltog. Filmen är helt suverän och ROLIG.

• jps

Medlem
    15 november, 2008 vid 18:14

Redigera FORT. Har en känsla av att den där rullen kan bli en klassiker. Inte bara en massa coola moves utan lite handling och bakgrund också.

Ett mycket bra initiativ tycker jag!

• marangen

Medlem
    15 november, 2008 vid 20:04

Måste bara säga att jag leverera FETT!!!

• gurra1978

Medlem
    15 november, 2008 vid 20:22

Du och många andra levererade FETT! Jag med efter att ha filmat alla andra.

• jojjo

Medlem
    16 november, 2008 vid 06:49

Vilket kanonkoncept! Nu har man fått en spark i baken att börja testa lite nya grejer, nog för att jag bävar för att se resultatet…. men på söndag då
    j-ar….

Mucho tack till Gurra
    //jojo

• gurra1978

Medlem
    16 november, 2008 vid 07:13

Jag kan säg att din insats i rullen är grym. Man ser att du har ett driv och en vilja. Tricket du laddade på gick verkligen bra och du hade bra höjd. Du kan vara nöjd. Det ska bli kul att klippa ihop allt. Men nu så ska vi segla igen. Idag lär det vara grymt.

• marangen

Medlem
    17 november, 2008 vid 23:59

Av bilden att dömma kanske ni tror att jag suttit och tokjojjat 2 veckor i sträck, men där har ni fel. Så här går det nämligen när man är Stlmare som sitter och ugglar på ett kontor, utsvulten på surf, och sen får 2 kanondagar i Apelviken. Man kör tills allt bara är så slut!! Men satan vad bra jag mådde idag på kneget när jag stolt visade upp mina kontorslabbar…
    Ökade antalet surfdagar i vågor i år från 4 till 6 tjohoo!
    Tack kulingvarning och alla andra sköna pajsare för en rolig helg!

• rasmus_w

Medlem
    18 november, 2008 vid 00:33

Grattis! Det där måste vara det ultimata tecknet på att en Stockholmssurfare är nöjd!

• gurra1978

Medlem
    23 november, 2008 vid 20:23
  • spike

Medlem
    23 november, 2008 vid 20:31

kan du inte öka lite?? Vi väntar:) Trailern känns grymt spännande och ger mersmak.

• pure

Medlem
    23 november, 2008 vid 20:34

härlig trailer.. det ska bli riktigt kul att se hur det går för alla och hur filmen blir..

• danneman

Medlem
    24 november, 2008 vid 18:12

åhh vad sugen man e på filmen…

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill du också vara med i en surfrulle?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.