Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vill du också vara med i en surfrulle?
-
Vill du också vara med i en surfrulle?
danneman svarade 15 år, 12 månader sedan 30 Medlemmar · 74 Svar
-
jag är la med oxå, hick 🙂 tar med mig andreas f oxå, ses i morgon !
-
Nu är ju prognosen rätt ok trots allt med 11-14 fram till kl 13 iallafall. Vinkeln är ju inte så bra men det borde gå att hoppa ändå. Ska bara slänga i mig frulle sen åker jag ner.
-
Detta var precis vad som behövdes för att bli av med min 15-åriga framåt-ångest! Gjorde några försök idag och kan konstatera att det inte var så farligt svårt eller skräckingivande (även om det blev några rejäla smällar på ryggen vid rotationen). Kändes dock j..vligt skumt att hoppa och sen titta bakåt…..måste erkänna att jag blundade ibland 🙂 Även om jag inte satt den idag tror jag att det inte kommer vara allt för länge innan det händer! Kanske imorgon? Tack Gurra & Co för tipsen och peppningen!
-
Vilken grym dag, vilken grymt ladd. Jag är stolt över er som deltog. Filmen är helt suverän och ROLIG.
-
Redigera FORT. Har en känsla av att den där rullen kan bli en klassiker. Inte bara en massa coola moves utan lite handling och bakgrund också.
Ett mycket bra initiativ tycker jag!
-
Du och många andra levererade FETT! Jag med efter att ha filmat alla andra.
-
Vilket kanonkoncept! Nu har man fått en spark i baken att börja testa lite nya grejer, nog för att jag bävar för att se resultatet…. men på söndag då
j-ar….Mucho tack till Gurra
//jojo -
Jag kan säg att din insats i rullen är grym. Man ser att du har ett driv och en vilja. Tricket du laddade på gick verkligen bra och du hade bra höjd. Du kan vara nöjd. Det ska bli kul att klippa ihop allt. Men nu så ska vi segla igen. Idag lär det vara grymt.
-
Av bilden att dömma kanske ni tror att jag suttit och tokjojjat 2 veckor i sträck, men där har ni fel. Så här går det nämligen när man är Stlmare som sitter och ugglar på ett kontor, utsvulten på surf, och sen får 2 kanondagar i Apelviken. Man kör tills allt bara är så slut!! Men satan vad bra jag mådde idag på kneget när jag stolt visade upp mina kontorslabbar…
Ökade antalet surfdagar i vågor i år från 4 till 6 tjohoo!
Tack kulingvarning och alla andra sköna pajsare för en rolig helg! -
Grattis! Det där måste vara det ultimata tecknet på att en Stockholmssurfare är nöjd!
-
kan du inte öka lite?? Vi väntar:) Trailern känns grymt spännande och ger mersmak.
-
härlig trailer.. det ska bli riktigt kul att se hur det går för alla och hur filmen blir..
Logga in för att svara.