Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vill du Snowkita över Grönland?

• Vill du Snowkita över Grönland?

Publicerad av skydive på 8 april, 2014 vid 11:39

Hallå allihopa!

Slänger ut en blänkare här för att förhoppningsvis hitta en partner att genomföra ett otroligt spännande och roligt äventyr med!

För några år sedan började jag och en vän planera en Expedition där tanken var att vi skulle snowkita från södra till norra Grönland, en blygsam resa på ca 250 mil där kites och skidor är vårt färdmedel.
    Tyvärr hoppade min vän av men min ambition är fortfarande att genomföra äventyret, bara jag hittar rätt person att åka med!

För mig är det viktigt att det blir vårt gemensamma äventyr där vi båda är lika drivande och engagerade för att det här ska bli något riktigt kul och givande.

Kort om mig:
    30 år från sthlm
    Kite-erfarenhet: 3 år på både snö och vatten och spenderar hellre nätter på fjället i ett tält än i en varm säng.
    Utbildad vid Fallskärmsjägarskolan i Karlsborg
    Stort intresse för sport, idrott och friluftsliv. Driver bland annat en Thaiboxningsklubb.

Har du vad som krävs?
    Har du goda efrarenheter av att klara dig i extrema miljöer under längre tid?
    Är du en duktig kitesurfare och har erfarenhet av att snowkita?
    Vill du (om ingen hinner före) bli den första Svensk som korsar Grönland från söder till norr, få möjligheten att slå några världsrekord och genomföra ditt livs äventyr?

Låter det intressant?
    Dra i så fall ett mail till mig på: ahlstedt.lars@gmail.com så kan vi snacka mer!

Väl mött
    Lars Ahlstedt

skydive svarade 10 år, 7 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vill du Snowkita över Grönland?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.