Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Vill ha standard vy med mobil

• Vill ha standard vy med mobil

Publicerad av bjornen på 20 juni, 2009 vid 16:38

När jag surfar in på sidan med min mobil får jag mobil vy men den gillar jag inte och jag kan inte skicka inlägg med den. Jag har försökt att redigera länken till sidan som jag har i mobilen men det hjälper inte. Hur fixar jag standard vy dvs samma utseende som med datorn ?

//Björn

litease svarade 15 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • jps

Medlem
    20 juni, 2009 vid 18:05

Vilken webbläsare har du i mobilen? Opera brukar göra exakt det du vill. Snabb är den också.

http://www.opera.com

• steffo

Medlem
    22 juni, 2009 vid 11:47

Jag håller faktiskt på med mobil varianten och det lutar åt att om du går mot mobil.surfzone.se så visas en mobilanpassad annars den vanliga. Det är dock några saker kvar att lösa.

Som det är nu så kan du inte välja den vanliga när du surfar från mobilen, däremot så finns det ett iPhone anpassat style och ett style för resten.

Posta inlägg ska dock inte vara något problem, vilken lur använder du?

• litease

Medlem
    26 juni, 2009 vid 01:07

Hur får jag iPhone-vyn via mobilen automatiskt? Kör HTC med Opera men får bara den vanliga vyn när jag loggar in.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Vill ha standard vy med mobil

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.