Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Vill ha tips på segling med Starboard formula

Taggad: 

• Vill ha tips på segling med Starboard formula

Publicerad av himshi på 19 mars, 2004 vid 12:39

Hej skulle vilja ha tips på segling med starboard formula bräda har precis köpt en sådan och behöver alla råd jag kan få Tack! Har seglat widestyle bräda innan vad skiljer sig?
    Är det svårt att segla formula?
    Tack för alla tips mvh andre

copello01 svarade 20 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • copello01

Medlem
    20 mars, 2004 vid 12:06

Hej,

Jag seglar i Gislöv 10 km från Beddinge och hjälper dig gärna. Det är inte ett dugg svårt när vinden är lämplig. Det skiljer sig dock något i stans, bomhöjd osv. En tydlig skillnad som jag märker främst när andra “vanliga” testar min utrustning är att de är ovana vid att behöva pumpa/trycka med framfoten för att komma igång med planingen. Brädan bör nämligen plana innan du kopplar i och ställer dig i stropparna.

Hälsningar

Sebastian

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Vill ha tips på segling med Starboard formula

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.