Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill hitta gammal film från kulingvarning (tror ja

• hakuna

Medlem
    13 september, 2016 vid 17:42

@Smurff 741239 wrote:

Är Q:SurfSurfsession.wmv filmerna ifrån Norge som är så go med Moby extreme ways som musik?

“Surfsession”, från Refsnes. Norsk, med rap-musik. Vill inte lägga upp på tuben, pga (C)2004 Renreflex.com
    Flådiga 640*480 i upplösning.

Surfsession2 kan dock vara Moby: Men ahh, har ju Shazam! Nop. “What dies it take for you to see my,,,” – Ancient Astronauts.

Surfsession3 verkar kaputt.

• drakglenn

Medlem
    16 september, 2016 vid 11:29

@hakuna 741301 wrote:

Surfsession2 kan dock vara Moby: Men ahh, har ju Shazam! Nop. “What dies it take for you to see my,,,” – Ancient Astronauts.

Surfsession2 gillade jag, påminde mycket om tidiga mörka resor ner till Varberg…..

En annan bra gjord surffilm är ju BigDayLista som jag ser du har i “lista”n hehe, bra musik som f-n i den rullen med, kan du lägga upp den?

Hmm…. har den sparad någonstans…..

• smurff

Medlem
    20 september, 2016 vid 21:33

Coolt! Kan ha den på någon gammal disk någonstans också. Den är nog en FAT32:a med IDE gränssnitt :-/ så jag vet inte om den kommer spinna runt om jag dockar den i linux burken som dock inte brukar vara svårflörtad. Återkommer!

• smurff

Medlem
    24 november, 2016 vid 02:03

Hittade Surfsession#3 från Jaern, Norge. Intakt. På en gammal HD om det är av intresse. Mycket riktigt Moby, extreme ways 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill hitta gammal film från kulingvarning (tror ja

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.