-
Vill köpa Formula bom!!!!
Håller på att jaga fram en formula bom till min 11,8 kvm Spitfire.
storlek 250cm – 310cm.
Har ringt runt till de flesta butiker men ingenting har kommit hem än…..
Mvh///Sandro
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Vill köpa Formula bom!!!!
Taggad: racing
Håller på att jaga fram en formula bom till min 11,8 kvm Spitfire.
storlek 250cm – 310cm.
Har ringt runt till de flesta butiker men ingenting har kommit hem än…..
Mvh///Sandro
Kollat med Surfspot?… Tycker att de brukar ha bra koll på web’en och just nu ser det ut som de har massor av formula bomar?
Maui Sails/Fiberspar/Tekkno mfl.
Tro mig jag har ringt, mailat osv i norden och nere på kontinenten finns dock få butiker som har formula material på lager. Hoppades att nån här på konfen kunde hjälpa mig….?
///Sandro
Skall du ha tag på ny eller vill du köpa beggad?
Jag har en 245-310cm HPL Formula bom med Streamline frontbeslag (HPL’s) som har varit med 2 sesånger, kan tänka mig o sälja den. En liknande ny kostar runt 10,000, vad skulle du kunna tänka dig o ge? Bommen finns i Stockholm.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Vill köpa Formula bom!!!!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.