Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vill nån köpa ett bra lås till bilnycklar
-
Vill nån köpa ett bra lås till bilnycklar
erolwi svarade 13 år, 6 månader sedan 23 Medlemmar · 38 Svar
-
Lägg den elektroniska nyckeln i en aquapac och häng om halsen
Kan ju helgardera sig genom att lägga den i en plastpåse inne i aqua-pacen
-
Jag har två Aquapac och båda läcker. Däremot håller den här stumtätt: http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=94389
Den och pitbullen så är bilen säker.
-
Viktigt att tömma luften i aquapacen… Men det kan gå snett, därav en extra plastpåse… Vet inte om jag vill ha så mycket hårdplast om halsen?
-
Har min nyckel i en aquapac som inte läcker… Har den runt halsen under dräkten. Nyckeln (volvo) har knappar man hittar genom dräkten så det är smidigt att låsa upp/låsa bilen utan att pilla fram nyckeln, när man e på kort landbesök…. Funkar skitbra, risken att aquapacen börjar läcka under dräkten känns minimal, och isåfall e de ju inte jättemycket vatten där…
-
henryk;653753 wrote:Funkar skitbra, risken att aquapacen börjar läcka under dräkten känns minimal, och isåfall e de ju inte jättemycket vatten där…
Det trodde jag också tills det hände en gång. Fjärrkontrollen var dyngblöt och funkade inte alls. Som tur var kunde en släkting komma med reserv-fjärrkontrollen. Efter att jag hade sköljt bort saltvattnet och haft den på tork i två månader så funkar den hjälpligt.
Efter det så har återgått till mer traditionellt sätt att lösa nyckelfrågan. -
Jag har tvättat mina Volvo nycklar i tvättmaskinen utan problem så de verkar tåla en del vatten så jag kör i aquapak och oroar mig inte mer för det.
Logga in för att svara.