Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vill ni köpa ett bra lås att fästa på bilen

• surfmc

Medlem
    13 september, 2005 vid 21:02

Nej, du bor väl inte i Varberg? Det är Mille i Varberg som kör en röd v70 och bor på halvtid i ryssland där han lyxkockar som jag menade.
    Tycker du att den verkar dålig eller varför ville du förtydliga att du inte äger en sådan?

• surfmc

Medlem
    13 september, 2005 vid 21:07

Ytterligare en intresserad 43 kvar !

• niklas82

Medlem
    13 september, 2005 vid 22:34

men voafaan har ingen hört talas om höger framdäck eller ?? funkar alltidför mig.. fast nu ska jag KANSKE byta till vänster.. så att ni inte vet

• jezaja

Medlem
    13 september, 2005 vid 22:54

Stötdämparna är bättre än däcken för där ser man inte nyckeln från sidan smile.gif

• mrmille

Medlem
    14 september, 2005 vid 06:28

inget ont alltså

jag äger ju inte ens en bil eller ett körkort så det var mest det =)

• surfmc

Medlem
    14 september, 2005 vid 13:09

3 till intresserade, 40 kvar…………..
    Jag har skickat ett mail och frågat ifall det går att få ett mindre antal, men jag misstänker att styckpriset blir något högre.

• jeppe6

Medlem
    14 september, 2005 vid 15:25

Svar till:

Stötdämparna är bättre än däcken för där ser man inte nyckeln från sidan smile.gif

[/ QUOTE ]

eller i handskfacket, och låsa om det…
    måste bara vara jääävligt snabb!

• patrikol

Medlem
    14 september, 2005 vid 16:20

Annars kan ni göra som Henke skejtare låsa in nycklarna i bakageluckan. grin.gif
    Det tror jag han sällan glömmer!
    Eller hur Henke! wink.gif

• biorno

Medlem
    14 september, 2005 vid 17:47

Jag är på !

• surfmc

Medlem
    14 september, 2005 vid 19:17

12 intresserade 38 kvar………

• surfmc

Medlem
    15 september, 2005 vid 20:37

16 intresserade, 34 kvar. Kan bli svårt att få ihop folk, jag ger det 1 vecka sen lägger vi ner projektet !

• judo-freddan

Medlem
    16 september, 2005 vid 12:31

Tuppen ja!
    /Judo-Freddan

• coffer

Medlem
    16 september, 2005 vid 12:59

Nr.17 Anmäler sig!

• surfmc

Medlem
    17 september, 2005 vid 07:14

19 har mailat intresse……..verkar bli segt att få ihop 31 till, köp 3 allihop och sälj till någon local på stranden som gillar ert lås !

• patrikol

Medlem
    18 september, 2005 vid 14:07

Är nog priset på cirka 450:- med frakt som avskräcker dom flesta annars är det ju en lysande idé!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vill ni köpa ett bra lås att fästa på bilen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.