Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vill ni köpa ett bra lås att fästa på bilen

• surfmc

Medlem
    18 september, 2005 vid 19:44

Patrikol, Ser man det som ett biltillbehör så tycker jag inte att 450:- är så mycket pengar.

• patrikol

Medlem
    19 september, 2005 vid 07:15

Alldeles sant tyvärr tror jag att en del ser det som ett hänglås om än ett anorlunda sådant.

• surfmc

Medlem
    4 september, 2006 vid 13:29

För snart ett år sedan drog jag igång denna tråden, jag fick ca 25 svar tillslut, några nya intressenter ??

Det är ju inte säkert att alla som var intresserade då fortfarande är intresserade men det kan ju fortfarande gå att få ihop 50 stycken kanske, maila om du är intresserad på surfmc@hotmail.com skriv även en kort notis här så hamnar ämnet överst igen.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vill ni köpa ett bra lås att fästa på bilen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.