Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill ut på vattnet! Någon som har en billig dräkt i strl M / 48-50?

• Vill ut på vattnet! Någon som har en billig dräkt i strl M / 48-50?

Publicerad av bromell på 27 april, 2009 vid 22:42

Hej alla!
    Jag söker med ljus och lykta efter en billig våt-/semidräkt i strl M eller 48-50 (Ion’s 48’or var tydligen för små), för att komma ut på havet så snart som möjligt. Typ 5/4, 4/3 eller nåt. Det behöver bara vara ok skick, som sagt, billigt men ingen skit. Hellre då en välanvänd kvalitetsdräkt.
    Tack alla på förhand!
    Jag bor i Malmö förresten.

// LarsOla
    larsbromell@hotmail.com
    0706-280599

hampuss svarade 15 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • bopung

Medlem
    28 april, 2009 vid 07:51

en prolimit 5/3 i ok skick förutom vid knäna där det läcker lite, finns i stockholm. Jag kommer inte igåg storleken men jag är 182 cm och 73 kg och den är lagom men kanske lite åt det mindre hållet. Har du större kroppshydda än mig rekomenderar jag att du tar en annan.

/gustav

• bromell

Medlem
    29 april, 2009 vid 06:49

Hej! Det låter intressant, jag har är däremot en decimeter kortare än dig, tror du den kan funka ändå?

// LarsOla

• bopung

Medlem
    29 april, 2009 vid 08:22

jag kollade storleken och det står 94/48 på den, alternativt 48/94 (är inte helt 100 på detta). Den funkar nog längdmässigt för dig och är du lite lättare än jag så borde den inte vara för trång heller, beror på hur kräsen du är. Skicka ett pm vid intresse.

• hampuss

Medlem
    29 april, 2009 vid 16:33

Har en Ion strike semidry stl50 från 2008 som du kan få köpa, jag bor i bjärred, skickar ett mail till dig..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill ut på vattnet! Någon som har en billig dräkt i strl M / 48-50?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.