Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Villes Härad
-
Villes Härad
Publicerad av samhansson på 13 september, 2004 vid 13:11Åh gött va det
eklov svarade 20 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
jag ska se till och skaffa hår på benen nu när det vankas vinter. höhöhö.. gött var det iallafall…
-
Feta hopp!
. Vad blåste det där och med vilka storlekar på drakarna samt linlängder?..
Själv har jag fått känslan av att jag hoppar högre med kortare linor.. det kanske bara beror på att jag kan hålla större drakar i hårdare vind men oxå att jag kan svänga draken över powerzonen snabbare och på såvis inte tappa kanten lika lätt och därför poppa upp hårdare.
-
tja jag och hugo körde Eh wave 9:a (svart. och röd vit o svart) Sam körde Freestyle 10.
blåste väl 10-12 ungefär.. jag hade 27m.. det hade nog dom andra oxå..fett var det .. hoppas det blåser så när det är hopp tvälingen då blir det tufft
-
Japp.. hoppas det blåser apmycket och stora vågor
Jag är dock inte helt hundra på ifall jag kan vara med eftersom jag är i sthlm då och det känns dumt att betala anmälningsavgiften när jag ännu inte vet.
-
det var nog fan mer än 12sekund där ute asså, närmare 15
-
det där med höga hopp, jag är väldigt grön på omrtådet, men handlar det inte till stor del hur snabbt man kan köra och hur mycket man kan kanta emot innen upphoppet?
Jag har fått för mig det och försöker därför öva på själva åkningen. Är jag fel ute?
Logga in för att svara.