Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vilshärad 30 juli bilder
-
Vilshärad 30 juli bilder
Publicerad av jonteasu på 30 juli, 2010 vid 15:21Lagt upp lite bilder på lbws facebook sida. Det var helt brutalt idag!
http://www.facebook.com/album.php?aid=243076&id=359058408202
claes6 svarade 14 år, 3 månader sedan 23 Medlemmar · 38 Svar -
38 Svar
-
Nice! Schysta bilder. själv körde man Läjet med ingen vinkel alls. Borde helt klart åkt söderut…..
-
Vädret såg inte så trevligt ut….På Torö hade vi strålande sol, vågor och vind 😉
-
Rackarns fint det ser ut, synd om mig som jobbade…
(Lever just nu inte upp till nedanstående signatur)
-
M C;623271 wrote:Living, Henke och Andy(med Sluskens Flikka)
/MJapp, o utan gummi (på fötterna) körde han henne.:( Blir o sätta henne på en rejäl antibiotikakur innan ja vågar kliva på igen efter de där.
-
surfslusken;623277 wrote:japp, o utan gummi (på fötterna) körde han henne.:( blir o sätta henne på en rejäl antibiotikakur innan ja vågar kliva på igen efter de där.
:d
-
Kenjie;623207 wrote:hur mycket vind hade ni där? såg helt jävla sjukt ut hehe
17m/s medelvind och 20 i byarna vid Västra stranden i alla fall
-
Goose;623229 wrote:Vädret såg inte så trevligt ut….På Torö hade vi strålande sol, vågor och vind 😉
Det regnade så kontaktlinserna var nära att åka ur….
-
Johan_GBG;623235 wrote:Det är det jag alltid säger. Det är alltid bättre på Torö.
…..knappast.
Min personliga åsikt att det Torö sällan levererar episka förhållanden. Gårdagen går inte direkt till historien som världens bästa surfdag men hur ofta i Sverige får man strålande sol, 25 grader varmt, massor av vind och cleana vågor runt halvmast? Problemet är att de rena vågorna är väldigt nära stranden så man får sällan mer än 2 max 3 svängar per våg, och ramlar man i……ja då är det bara att be att man får några hela prylar hem igen. Därav trafikkaoset i kärringviken.
Jag har alltid upplevt att västkusten levererar de bästa förhållanden i sverige, men efter mitt surfbesök i Danmark börjar jag undra varför man överhuvudtaget surfar här hemma….
-
Pedersen;623350 wrote:Det regnade så kontaktlinserna var nära att åka ur….
Själv ser jag ut som en överkokt kräfta i ansiktet….
-
Vafalls, bröderna Olandersson i hjälm? Krav från slusken? Laddade tripplar? Headcäm?
Fina bilder!
Logga in för att svara.