Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vilshärad 30 juli bilder
-
M C;624059 wrote:Andy, blygsamhet är inte din starka gren, “>3m” är väl lite närmare sanningen. Tvinga mig inte att posta fler bevis:smile:
/MånsGör ont o bara titta på bilder där han misshandlar henne så där:(
Känns iofs bra o veta att t o m en “ultralight edition” Flikka står pall för de.
Sen bara för att han inte lyckades ställa till de me plattlandningarna så va han tydligen tvungen o bränna på Hallandskusten enda sten o sabba ett par av alla fenor som sitter på den.
Va fan e de me folk??? -
M C;624059 wrote:Andy, blygsamhet är inte din starka gren, “>3m” är väl lite närmare sanningen. Tvinga mig inte att posta fler bevis:smile:
/MånsJag tror han har ett eget mått för det där.
“>3m högre än alla andra” måste det väl vara som avses?
-
dr Masse;624068 wrote:Jag tror han har ett eget mått för det där.
“>3m högre än alla andra” måste det väl vara som avses?
Typ som ja avser me mina 12 tum då.
-
surfslusken;624072 wrote:Typ som ja avser me mina 12 tum då.
12 tum högre? Intressant.
-
dr Masse;624076 wrote:12 tum högre? Intressant.
Visst blir man lite smickrad att du tycker de, men sorry, I don`t swing that way.
-
Jag hade det i bakhuvudet hela tiden. “Svara inte på sluskens inlägg. Svara inte på sluskens inlägg. Inte, inte, absolut inte svara.” Självbehärskning är en av mina allra sämsta grenar.
Du lär ju kunna svinga åt de allra flesta håll med dina förutsättningar, dock. (shit, nu gjorde jag det igen…)
-
Jag vet inte vad net-iketten säger om att sno någon annans tråd för att lägga upp egna filmer. Men det har ju anknytning till ämnet i varje fall 🙂 En kortisfilm från “bakom dass” i Vilshärad den 30:e juli. Då hade jag redan blivit spolad några gånger med minst 1 kvm för stort segel. Men man kan ju låta sig imponeras av de som kan istället. Grym dag! Härligt sommarminne !
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=ufJrakwUQD8″]YouTube- Vilshärad 30 juli 2010[/ame]
Enjoy!
Logga in för att svara.