Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vilshärad i strålande solsken
-
Vilshärad i strålande solsken
Publicerad av meeru-robban på 19 oktober, 2010 vid 12:26Lite bilder från ett soligt Vilshärad i går. Klockan är runt tio på morgonen. Vinden håller sakta på att byggas upp och endast en surfare ute. Andreas nya Quatro ser nästan självlysande ut!
Enjoy!
Mvh. Robban
pelle_o svarade 14 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
najs!
Undrar om vi kommer att kräkas åt de där färgerna om 15 år? Idag skulle jag kunna tänka mig att ha en själv…
-
Tog inte mer än 5 sec för mej o få sura uppstötningar.
Men Andys våtställ e där emot ganska sexig! -
surfslusken;636331 wrote:Tog inte mer än 5 sec för mej o få sura uppstötningar.
Men Andys våtställ e där emot ganska sexig!Våtdräckten ser riktigt nice ut!
Brädan ser ut och luktar 80-tal i grafiken, men tusan vad det syns bra på vattnet! Så kanske inte så dumt ändå. Ett helvitt eller kolsvart SuperFreek till hade nog inte sett så dumt ut.Nu hoppas vi på mer vind i helgen så det blir lite action i viken 🙂
Mvh Robban
-
CLS Uffe lär ha gott om bättringsfärg till dom brädorna när ni behöver.
Dvs om hans lager inte torkat ihop helt, har ju stått orört sen -84! -
doffe;636386 wrote:Klepper 272:D
Snygga bilder BTWJag tänkte också på Kleppers 272a. Hoppas bara att Quatron brädan är bättre.
-
Lite skarp är kanske Quatros färg men det är iaf en himmelsvid skillnad mot RRD:s äckelgrafik, urk.
-
Stön vad trött jag blir. Visst är färg grymmeviktigt, men nån endaste kunde väl kommentera böjen istället. Ser ut som Keith vill att det ska svänga ordentligt… vilket Andy ju visar att det gör – way to go!
Nu vill jag också vindsurfa!
/JB
PS: Superglassy små men otroligt välformade vågor i 100% lätt lätt off shore på udden i morse.
-
MMm, ämnet spårade ur. Keith kan brädor, quad LS är inte helt fel, skulle vara kul att testa den gröna
Logga in för att svara.