Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vilshärad imorgon (Torsdag)
-
Vilshärad imorgon (Torsdag)
Publicerad av el_duderino på 9 november, 2005 vid 11:34Vad tror ni om det???
Har forfarande inte kört där själv, men det ska ju iaf blåsa bra imorgon och SV ska, vad jag hört, funka fint?!?!Come on, tell me!!!
bananen svarade 19 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Ingen som vill berätta något om Vilshärad,
alla sitter å trycker på infot!!!!
ffs -
Det är inte grunt och blir strömt och brutalt då det blåser. Vågorna har mer kraft där än på flertalet andra ställen i Sverige.
-
Vilshärad är ett underbart ställat segla på när det är bra. Vågorna är det bra tryck i precis som tidigare svar. Sen blir det ganska strömt. Men hade jag varit ledig imorgon hade jag helt klart åk dit. För där kan man verkligen få bra dagar när det väl blir vind.
Hoppas att du får en bra dag imorgon annars får du väl åka till Läjet.
-
Svar till:
Det är inte grunt och blir strömt och brutalt då det blåser. Vågorna har mer kraft där än på flertalet andra ställen i Sverige.
[/ QUOTE ]
Vilshärad är hur bra som helst när det går av och det kommer det väl göra imorgon om det inte blir för mycket V i den SV’en. Själv tänker jag dra till Lejet och hoppas regnat drar förbi snabbt. Varför var det inga vågor i Lejet i eftermiddags då?
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Det va ironiskt menat… shit alltså!
-
Låter bra gubbs, då ses vi kanske där eller i Lejet imorgon!
-
Hoppas bara vinden kommer tillräckligt tidigt för att det skall hinna bygga lite i Lejet. Annars är nog Vilshärad att föredra, där bygger det snabbt.
-
Undrar du hur det ser ut i Vilshärad? Kolla Stenholms foton. De bilderna i “de två sista kolmunerna” under surfingär tagna där!
Ett dynamit spot som exploderar då och då. Om man är där och seglar vid den tidpunkten så bör man kunna vattenstarta .
Logga in för att svara.