Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilshärad levererade verkligen i förrgår….

• magnush

Medlem
    4 september, 2007 vid 18:31

hmmmm. inte sotis alls…. vill ha mina nya drakar nu….

• larssa

Medlem
    6 september, 2007 vid 09:53

fick du kört REW:en och isf vad tyckte du?

• zeke

Medlem
    6 september, 2007 vid 21:44

@Larssa 412136 wrote:

fick du kört REW:en och isf vad tyckte du?

Nova2 (9´an) hela dagen. Var ute i förrgår i 4-6 m/s på viking med kameran monterad i Rev 11´an. Med vågbrädan räckte den -86kg!
    //Jens

• hbgkitare

Medlem
    7 september, 2007 vid 06:51

Hallå Jens!
    Vi körde en stund igår på Viking, var lite klen vind ibland så det blev mest cocktailsurf. Men jag har faktiskt börjat gilla Viking Strand nu, stor gräsplätt, sandstrand, grillplats, ölstuga (Pålsjö krog), kan bli fina vågor och mer publik än i Fortuna och Kitebeach! Jag kommer att köra där oftare nu, nära och bra när man bor inne i stan!

• magnush

Medlem
    7 september, 2007 vid 07:28

@zeke 412314 wrote:

Nova2 (9´an) hela dagen. Var ute i förrgår i 4-6 m/s på viking med kameran monterad i Rev 11´an. Med vågbrädan räckte den -86kg!
    //Jens

Jens, upplever du att REV har större vindregister än Nova2 ? Framför allt: Klarar den att köra i mindre vind än Nova2

• zeke

Medlem
    7 september, 2007 vid 18:59

@MagnusH 412356 wrote:

Jens, upplever du att REV har större vindregister än Nova2 ? Framför allt: Klarar den att köra i mindre vind än Nova2

Det är nog i stort sett detsamma, men i och med att rev´en är snabbare kan man joddla runt mer med den och därigenom få utt en effektivare kraft, tror jag.

• zeke

Medlem
    7 september, 2007 vid 19:01

@Hbgkitare 412347 wrote:

Hallå Jens!
    Vi körde en stund igår på Viking, var lite klen vind ibland så det blev mest cocktailsurf. Men jag har faktiskt börjat gilla Viking Strand nu, stor gräsplätt, sandstrand, grillplats, ölstuga (Pålsjö krog), kan bli fina vågor och mer publik än i Fortuna och Kitebeach! Jag kommer att köra där oftare nu, nära och bra när man bor inne i stan!

Gött att höra för en nordbo som mig!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilshärad levererade verkligen i förrgår….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.