Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilshärad, Tylösand eller närliggande

• Vilshärad, Tylösand eller närliggande

Publicerad av wibban på 17 juli, 2008 vid 22:42

Funderar på att åka upp till Halmstad i helgen. Tänkte isf bo ute vid Vilshärad så det vore nice att kita där i närheten. Ska väl blåsa rak sydlig på lördagen och ganska västlig på söndagen.

Var kitar man bäst. Ge mig gärna en lite noggrannare beskrivning av hur jag tar mig dig oxå…

Överös mig med förslag 🙂

Häpp
    /Magnus

anr svarade 16 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • wibban

Medlem
    17 juli, 2008 vid 22:49

Funkar det vid Ringenäs på sydlig förresten?
    Kör man isf ner Ringenäsvägen vid golfbanan och parkar eller bör man hålla till på något bestämt ställe där.

• eagletech19

Medlem
    17 juli, 2008 vid 23:19

Tjenare

Halmstad är ett av dom bästa ställen man kan kita på 🙂
    Vildshärad är klart bäst i SV -vind men då ska det vara över 10 m/s ,annars kitar du i Ringenäs då V-NV är bäst . Se upp för badande och prata med windsurfarna som har superkoll på vindarna. Dom flyttar sig ofta för att få dom bästa vinklarna på vind och vågor. Har bara trevliga erfarenheter med alla i Halmstad så snacka med någon av dom lokala så visar dom var du ska åka.

mvh/Roger

• eagletech19

Medlem
    17 juli, 2008 vid 23:26

@Wibban 483474 wrote:

Funderar på att åka upp till Halmstad i helgen. Tänkte isf bo ute vid Vilshärad så det vore nice att kita där i närheten. Ska väl blåsa rak sydlig på lördagen och ganska västlig på söndagen.

Var kitar man bäst. Ge mig gärna en lite noggrannare beskrivning av hur jag tar mig dig oxå…

Överös mig med förslag 🙂

Häpp
    /Magnus

Väl i Halmstad Kör du mot Tylösand och vid golfbanan kör du till höger och kör sedan mot Ringenäs som kommer först sen är det bara några km norrut för att komma till Vildshärad .

Mvh/Roger

• anr

Medlem
    18 juli, 2008 vid 11:11

Eller så fortsätter du lite till norröver till Haverdal!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilshärad, Tylösand eller närliggande

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.