• Publicerad av robrox på 23 oktober, 2007 vid 11:08

Enligt windguru ser det ju ut att bli lite vind till slutet av helgen och på tisdag. Om det håller i sig och det inte ösregnar kommer jag finnas på plats i Apel troligen norra stenpiren och fota. Söndagen är osäker men tisdag från klockan 16 är jag där. Ska fixa ett regnskydd till kameran oxå 🙂

Som sagt i en annan tråd ni som vill ha exclusive rätt på bilder hör av sig till mig.

SeeYa

Robert – http://www.stoneandwater.nu

robrox svarade 17 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • robrox

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 11:22

Kom på att det blir vinter tid oxå, damn nu blir det snålt att hinna ner efter jobbet innan det är mörkt. Håller tummarna för vind till nästkommande helg med.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.