Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vind i helgen!!!
-
nämen seriöst. ja tycker de e lite tråkit att fiskebäck bara har blivit som ett skämmt här på konfen. . ingen har äns en tanke på å komma dit. åså slutar allt me ja å Ian å en värmande hårtork som vanligt.
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst10 december, 2003 vid 20:30funderat på varför?
fiskebäck e ett skämtFan ni borde vara glada som får ett sådant fint ställe aldeles för er själva…
-
Fan Niklas…. håll Ian’s och dina sexlekar för er själva….
jag gillar att köra Fiskebäck på NV eller vad det blir när man kan bränna in i viken och få tokplatt för lite trick träning.
-
Rambo, lämna rapport om askim sen då!
Och jag hoppas din kamera funkar nu så det blir lite
bilder med! -
Missade precis rambos och colles surf idag, han ner till stranden lagom till de skulle åka hem
Men det blev ialla fall ett besök i en dykaffär och
ett par extra våtstrumpor beställdes in och skall hämtas
imorgon 10.00 innan surfet om det blir nån vind.
Nån mer som är på å segla imorgon, prognoserna ser ju sådär ut men kanske ändrar sig till ikväll.Fick även reda på att sälar kan bitas om man kommer för nära så nu får ni hajrädda se upp
Skickar med en bild på rambo som laddar med bensin inför
stundade irrfärder genom hela stan för att komma till dykaffären! -
JOHN_J_RAMBO
Gäst11 december, 2003 vid 16:14en papparatsi
man får inte äns tanka ifred för någon jävel plåtar en..Kommer en liten film från idag någon gång framöver,
samt lite bilder..
Det var en fin dag idag men lite regningt, jätte sjysst drag i 6.0, colleman hade bra tryck i 5.7!
så några timmar surf blev det alltAngående imorgon, så tror jag att jag skippar det..Helgen ser dess bättre ut, “söndag 20m/s Nord-nordväst!!!!”
Både enligt DMi o SMHi skall det blåsa rätt okay..
klart, 20m/s kanske e lite väl häftigt..men blåser det någonstans runt 15m/s e jag nöjd.För alla som vill veta så kissade colleman i sin torris idag..inte nog med det, colleman trycker in sina master i bilen, ovetande har något obehagligt fastnat på hans mast, o rammlat ner på min röda mastbag.
En annan kille som sitter i bilen säger: kolla ett djur.. hö tänker jag, så plockar han upp “djuret”, fasen va stort djuret e, ge hit!! säger jag, o klämmer lite på djuret..
kastar iväg djuret som landar på Collemans handduk..men djuret hade visst lämnat spår i handen..luktade lite närmare och spanade in färgen…hmmm den doften känner man igen.. rätt som det är, avbryts jag i min upptäckt av att colleman kastar djuret på mig, som landar över min haka…Nu jävlar! gammal baseball spelare som man är, hivar man tillbaka bajskorvs fan på collemans byxben!!
o sedan var sagan slut..roligt va..haha…haha…haha…höhö..höhö…
-
Vafan gnäller du om papparatsi foton för, vissa får ju inte äns pissa i dräkten i fred.
Jävligt skön dag i askim inte det minsta kallt och inom kort kommer Rambo lägga upp en sjysst film från askim i dag.
synd bara att man satte knät rätt igenom 6.4 a:n när man skulle klämma av en duck jipp. men det var kanske menat så för när jag hade rigat ner till 5.7 hade det blåst upp så mycket att man nästan var överriggad, fast så jävla roligt e det inte att rigga om så man funderade på att rigga ner ytterligare.
förrästen är det nån som vet vart man kan lämmna in seglet för byte av näst nedersta rutan för en billig peng, och säg faan inte NS för dom e ju dumma i hövet
-
Jo, det var minus 10 imorse när jag var ute och kollade, fortfarande en 2 minus så står över surf idag.
Söndag ser däremot fint ut, blir det varmare tills dess så blir det ju klart surf då!
H-poko i varberg lagar segel, blir skitbra och är hyffsat billigt. Du kan gå genom Surfers Paradise med men då får du inte reda på vad det exakt kommer å kosta och de kanske lägger på en slant för att göra den tjänsten.
Logga in för att svara.