Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vind i helgen, (västkusten)
-
Vind i helgen, (västkusten)
Publicerad av drakglenn på 4 juni, 2004 vid 13:42Kanske blir lite vind enligt DMI, flämt drägel stön…..
Femdøgnsprognose for farvandene, udsendt kl. 10.30.
Skagerrak
Lørdag og søndag
Sydvest, 5 til 10 m/s, stedvis op til 13 m/s.//Glenn
tdk svarade 20 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Gick in på Dmi men hittade inte femdygns -vilken url?
Såg dock ok ut på Windfinder vid 1400 på söndag -
Om man kikar på Wetteronline så kan vi hoppas på segling på söndag men framförallt på måndag eftermiddag! Hoppas, hoppas!!!!
/Staffan
-
det stämmer säkert.
på måndag Kl 1630 börjar mitt styrelsemöte och de brukar infinna sig när det är tres stjärnor på windguru…
Snyft! -
som jag sagt tidigare…eftersom jag jobbar i helgen blir det inget surf förrän måndag…så ni kan vara lugna
-
Gott att någon har det så bra.. För när jag jobbar blåser det pung…
-
Ja nu börjar man få en redig abstinens söndag ska jag ut skiter i om det inte blåser ska ut ändå…
Drakglenn gillar din film “My dream” vad är det för Låt?
söndag planar det!
-
Och prognosen fortsätter att se bra ut!
[img]http://lundvall.biz/dmi.JPG[/img]
-
Kul du uppskattar filmen….
Musiken i My dream är Mike Oldfields “Jewel In The Crown”Har just plockat ihop “film 4” (film från brädan nr 2 – inget namn än), kommer i ny tråd inom kort……
Glenn – som håller tummarna att vinden ska orka hit….
-
shysst! Blir förmodligen lite surf i kväll med lite grillning kanske fiskebäck.
NV Björlandakile i mån då kanske? -
NU börjar det blåsa…….(Gbg 21.30)
Ni ska se att det blåser hela natten för lagom avta till morgonen ………..Imorgon går jag ut, OM JAG SÅ SKA SIMMA MED PRYLARNA!!!!
Hmpf annars ser måndag kväll fin ut enligt Foreca, och då kan tamej f-n INGET STOPPA MIG
//Glenn – som sett plug`n play 2 gånger idag…..
-
Hehe!! Laddad eller?!? Fan va surt det är att vänta!! Men Jag ska fasen också bada imorgon!
Ps, som förövrigt bara sett plugg n play en gång idag…
Logga in för att svara.