Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vind i mobil
-
Bra tråd Larssa! Skulle vilja ha en app som man kan ladda in info från flera olika vädertjänster och spots. Tex väljer skanör som spot och därefter har man förvalt från vilka prognoser man vill se.
-
ett bokmärke i browsern till DMI räcker länge tycker jag. Den sparar ju inställningar också vilket e najs.
Testade dom appar ni föreslår men blir inte särskilt imponerad av någon av dom. Klart har man sån tur att sjöfartsverkets mätare råkar finnas precis där man brukar köra så är ju ”Vind & Vatteninfo” säkert guld. -
Tjena!
Jag håller med hattfan – DMI …
De har en app som jag tycker funkar ok, laddar ner position via gps och tar vädret där du är. Funkar att lägga widget på android så alltid har en aktuell graf…
Problemet är att det än så länge bara funkar för positioner i DK, i annat fall får du närmaste position i DK…http://www.dmi.dk/dmi/dmi_paa_android_og_iphone
/P
-
@Alla
Hu i halva friden kan man då få ”Vind & vatteninfo” till sin Android – den är ny, och jag är helt värdekass på dessa nymodigheterna …… Gillar skarp Viva-kartan från Sjöfartsverket och är i strängt behov av denna till Androiden
-
alesand;644112 wrote:@Alla
Hu i halva friden kan man då få ”Vind & vatteninfo” till sin Android – den är ny, och jag är helt värdekass på dessa nymodigheterna …… Gillar skarp Viva-kartan från Sjöfartsverket och är i strängt behov av denna till Androiden
Gå in på Market på din mobil o sök på vind så hittar du ”vind & vatten andra uppifrån.
-
Klockers, tack Larssa – sökte på hela ”Vind & Vatten” men ville då int hittas.
Då så: Let there be wind!
Logga in för att svara.