Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vind i morgon?
-
Jag bangar inte för något väder om det går att kitea, är med familjen i sommarstugan i veberöd så nordlig vind är ju lite fel riktning tyvärr och ta med familjen när det regnar till spoten är ju inte så lyckat. Kanske kan få till någon stund på förmiddagen håller tummarna för att det blir hyffsat!
-
jag lider med dig patrikol, hålla på med familj o det där…verkar kämpigt
-
Om du bara visste men det är mer än väl värt slitet ibland, sist satt man i vilstolen drack Coca och kollade på när älsta grabben hög ved. Då äntligen har man nytta av dom där snyltgästerna!
-
vi åker om typ en halvtimme.. kajser e på väg ner…
ser inte bra ut nu men de kommer nog… -
Någon som ska till tippen/näset som har lust att lämna sitt nummer så att man kan ringa och få en lajv-rapport? Ska man nu smita från jobbet så vill man ju gärna veta att det duger nåt till…
Tack!
Johan
0706-991547 -
Ja Sveriges sötaste vindmätare! Anna jag pratade med henne precis det regnar litegrann blåser cirka 6 m/s så det är ju en chansning, ganska mycket folk där ner nu.
-
prata med jako precis. blåste aningen för lite tydligen, anna körde på 17 o det var väl precis att det gick.
-
Jag kan inte kajta i veckan och sen åker jag en vecka på icke-kajtrelaterad semester. Men låt mig säga så här, om det inte har börjat blåsa ordentligt när jag kommer hem så kommer jag att vidta åtgärder. Stämma någon, gå till regeringen eller i alla fall skriva sura insändare. Om man vill avsätta Bodström för att några kåkfarare lyckas rymma så måste det finnas någon minister vi kan avsätta för allt vårt lidande de sista veckorna…
/Freddan
Logga in för att svara.