Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vind i sikte ;)
-
Vind i sikte ;)
Publicerad av kalina på 9 november, 2007 vid 17:48Någon som ska med ut och köra i morgon lördag? =) Typ runt 9.00 :cool2: Ser ut att bli NNW och blåsa runt 9-10 m/s
Getterön ser nice ut =)// Kalina
debkausf svarade 17 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Kommer ut vid 10 -11 snåret. Det får typ inte plats så många drakar i viken på en gång men vinden brukar va najs. man bör känna till spoten lit innan. Mycke sten o skit som KÄKAR brädor.
-
@debkåusf 427578 wrote:
Kommer ut vid 10 -11 snåret. Det får typ inte plats så många drakar i viken på en gång men vinden brukar va najs. man bör känna till spoten lit innan. Mycke sten o skit som KÄKAR brädor.
Jag är ju morgonpigg av mig så du får gärna komma tidigare 🙂
Aldrig kört i getterön men nån gång ska det vara den första 😀
// Kalina -
kom ni ut ngt? va sugen på att komma ner a köra men hade en hård fredags kväll och så drog ja mig lit för de när de snöade här hemma igår…
-
@_Sofia_ 427799 wrote:
kom ni ut ngt? va sugen på att komma ner a köra men hade en hård fredags kväll och så drog ja mig lit för de när de snöade här hemma igår…
Yo!
Blåste ju inget på hela dagen och den lilla stund det började bli lite vind hann man rigga och sen dog det så du missade inget 😡 😡 😡// Kalina
-
Kalina;427876 wrote:Yo!
Blåste ju inget på hela dagen och den lilla stund det började bli lite vind hann man rigga och sen dog det så du missade inget 😡 😡 😡// Kalina
De e så surt när det lovas vind a man tar sig tid för att vara ute och så
”dör” den ut. Har haft turen a bara vart med om det en gång tidigare då det
lovades runt 10 m/s och de va 2-3 m/s när man hade riggat upp…:crazy: -
Har slutat o köra på prognos! Man blir bara besviken, ringer alltid vindgubben först.
Logga in för att svara.