Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vind i sikte! (västkusten)
-
Vind i sikte! (västkusten)
Publicerad av sinker på 13 augusti, 2006 vid 18:36Äntligen! Nu är det bara att hålla tummarna för att prognosen kan falla in. I sommar verkar tyvärr DMI haft fler sommarjobbare än vanligt…
Onsdag ser lovande ut.
/sinkertdk svarade 18 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Och vinden kommer tidigare än beräknat. Redan i eftermiddag…
Tror ni mest på Lejet eller Viken på S-SO?
/sinker -
yeah dude x 2
Gottskär/Draget är givet när vinden kommer……
//Glenn
-
Sinker wrote:Blir det några vågor vid Gottskär?
/sinkerNope. Det blir dyningar som man inte kan använda till jätte mycket.. -
TORKELS bjuder ju på härliga dyningar borta vid onsalasidan på syd går tom. att hoppa på fast då bör det blåsa över 10 för att det ska va nått & ha gottskär suger tycker jag!
-
Lejet var riktigt surfbart i em. Bra drag i 5,3:an och sol. Istigning i norra delen vid kohagen. Tyvärr blev det inga bilder för det var bara jag, ett pa goa cutbacks, och två vågsurfare(!) i hela viken. Var var ni andra?
/sinker -
Sinker wrote:Lejet var riktigt surfbart i em. Bra drag i 5,3:an och sol. Istigning i norra delen vid kohagen. Tyvärr blev det inga bilder för det var bara jag, ett pa goa cutbacks, och två vågsurfare(!) i hela viken. Var var ni andra?
/sinker
Vi andra som har ett jobb att sköta på dagarna fick nöja oss med en knapp timmes freestyle ute på öckerö….
Logga in för att svara.