Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Vind i slutet av vecka/helgen i Malmö-området

• Vind i slutet av vecka/helgen i Malmö-området

Publicerad av tobhed på 8 juni, 2010 vid 09:09

Aloha gubbar, vilken dag kör vi nästa swespeed syd? Tycker de byter dagar hela tiden – lördag?

faster svarade 14 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • teamrider

Medlem
    8 juni, 2010 vid 21:11

Skillinge på fredag verkar lovande…

• thomas-althin

Medlem
    9 juni, 2010 vid 08:22

Verkar som lördagen blir snabb.. bästa dagen för ett South Speed Meeting?

• klang

Medlem
    9 juni, 2010 vid 09:59

Jag och glenn drar till öland på lördag med familj… Så vi har inget att rekommendera 😉

• swe117

Medlem
    9 juni, 2010 vid 11:55

Och jag är inte heller hemma = ingen swe speed syd alltså:tongue: bättre att vänta lite :-/

• badjanne

Medlem
    9 juni, 2010 vid 13:01

Klart vi skall köra.
    Med så många borta kan jag få en bra placering.
    Voltarenmannen

• badjanne

Medlem
    9 juni, 2010 vid 16:06

Prognos 12 m/s rak V båda dagarna.

• tobhed

Medlem
    10 juni, 2010 vid 10:54

Ser onekligen bra ut

• mattias-j

Medlem
    10 juni, 2010 vid 20:44

Klang!?
    Ska ni tävla lagårdsdörr(fårmulla) eller ska vi leka slalom? Dammen kommer nog tyvärr att vara torrlagd. Vattenståndet ser ut att bli typ -25 = ankeldjupt. Ska kolla med Lars om han är sugen och jag ska kolla barnvakt så kan vi rejsa mellan typ 2 och 5…. Progg SV 9-12 m/s och soooool !!!!

• klang

Medlem
    11 juni, 2010 vid 19:54

Låter utmärkt med slalom, vi är nog redo vid 15 tiden (om alla kids samarbetar) 😉 slå gärna en pling 0706186147

• larsd

Medlem
    12 juni, 2010 vid 05:33

Blir, av familjeskäl, sunkig Västerviks-segling för både Mattias och mig 🙁 !

• faster

Medlem
    12 juni, 2010 vid 13:15

Klangen vad är du? kan inte se dig på haga. Det blåser för mkt för formula och vattnet har stigit….aktuell vind nu SV 12-17

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Vind i slutet av vecka/helgen i Malmö-området

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.