Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vind i Stockholm Idag??

• Vind i Stockholm Idag??

Publicerad av zim på 30 maj, 2004 vid 16:52

Var det någon som hitta någon vind rund Stockholm idag? Jag titta imorse och gav upp, hade inte lust att köra en bomkörning!!

boman svarade 20 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 45 Svar
  • 45 Svar
  • gurra1978

Medlem
    30 maj, 2004 vid 17:11

Jag körde Hypersonic 7,6 på Mats väg i ganska stora dyningar. Sen blåste det för mycket så jag körde 5,3 och vågbräda. Solsken, vita gäss, och massor av vind. Trött i kroppen är man också. Boman körde 6,2 och hade det perfekta kittet för dagen. 5,3 var i väl minsta laget, hade inget uthal alls. Feg & fjant hittade dit också. De tog lite bilder, kanske kommer ut nåt snart.

Jag drog iväg ett sms till surfnet som lovat men tyvärr så kom jag på i efterhand att jag glömde skriva stm före själva meddelandet. Jävla kass funktion det där, man glömmer det alltid när det är bråttom.

Hur som helst var det en kanon dag!

• zim

Medlem
    30 maj, 2004 vid 17:20

Ja där kan man se vad man kan gå misste om när man ger upp. Fan Också!!!

• boman

Medlem
    30 maj, 2004 vid 18:08

Japp vilken dag!! slönt att segla med små prylar igen.
    vi hade riktigt skoj på vattnet, Gurra har fått bra fart på sin Hyper och gasade järnet i den grova sjön.

Gurra ett tips wink.gif Gör en färdig mail mall i din telefon som börjar med “stm bla bla 17-25m/s väddö….”

Zim det såg faktiskt riktigr bra ut på erken när jag passerade svanberga runt 17:30, trodde du var där tongue.gif

• ozman

Medlem
    30 maj, 2004 vid 19:54

Tvivla aldrig mer på Foreca crazy.gif

• culing

Medlem
    30 maj, 2004 vid 20:40

Vi var 4 st på Erken, bra drag i 6,3:an, kunde kört 5,7.
    Det blåste dessvärre bara 1,5 timme sedan la det sig.
    Har aldrig seglat en insjö så choppig???
    Var det någon ute på Salnö?

• johan69

Medlem
    30 maj, 2004 vid 21:24

7.5 funkade av och till på Erken sent på eftermiddagen. Ganska choppigt och byigt. När jag gav upp och packade ihop vid 18-tiden verkade det komma vind igen…

• feg

Medlem
    31 maj, 2004 vid 20:22

Här kommer några bilder. Tyvärr fick jag ingen bra på dig Gurra. Det var väl lite lite vind just när jag var och fotade så du hade bara fösplaning varför jag prioriterade att fota brorsan och Boman istället.

Det är två sekvenser jag väljer att lägga upp. Först kommer Boman (hoppas att du inte blir sur).

• feg

Medlem
    31 maj, 2004 vid 20:22
  • feg

Medlem
    31 maj, 2004 vid 20:25
  • feg

Medlem
  • feg

Medlem
  • feg

Medlem
    31 maj, 2004 vid 20:26
  • feg

Medlem
    31 maj, 2004 vid 20:26
  • feg

Medlem
    31 maj, 2004 vid 20:27
  • feg

Medlem
    31 maj, 2004 vid 20:27
Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vind i Stockholm Idag??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.