Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vind i Stockholm Idag??
-
Det gör inget feg. Jag hade inte det där rejäla trycket i min 5,3:a så jag kunde göra nåt flashigt.
-
Jo, jag kan lägga upp den med. Måste bara “krympa” bilderna först.
/feg
-
Jihoo, där kommer ju jag och stylar i bakgrunden med mitt fula simmer.
-
Jag vet att denna bild inte visar Gurra från hans ljusa sida, det får han skylla på mig som valde att fota vid ett så uselt tillfälle. Nästa gång fotar jag när du rippar Gurra!
-
Tjo..körde utanför Blidö i Norrtälje på en fin fjärd..jävlar vad det drog i. Så jag drog först ut med 6,4an..men precis när jag kom ut mojnade det i typ 10min så jag åkte in o bytte till 7,5an…o när jag kom ut blåste det upp men då orkade jag inte åka in o byta igen..så det blev mest ramlande, plaskande och mad-överriggade då hela fjärden var fulla gäss + mig flygande fram utan kontroll tills jag inte orkade segla mer..då fick det bli driva iland o sen sova……kunde vart bättre förbredd men man lär sig alltid nått
-
Tack för bilderna, brorsan! Kul att nån tog sig tid att plåta. Synd att det var så kallt bara, men vi går ju mot varmare tider!
-
En annan tyckte det var ovanligt varmt i vattnet, jaja allt är relativt. Hur som helst var det väldigt varmt i vattnet i Kapellskär idag.
Logga in för att svara.