Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vind i varberg i morgon?
-
Vind i varberg i morgon?
Publicerad av surfjohan på 5 augusti, 2005 vid 08:59Någon som tror att det kommer blåsa i varberg i morgon eller kanske sett nån lovande prognos, har direktkontakt med vindgudarna alternativt kan tyda moln och sånt eller kanske bara en local som av erfarenheten kan säga att det kommer blåsa i morgon? Nån kille eller tjej som bara känner på sig att det ska blåsa i Varberg i morrn funkar också.
hakuna svarade 19 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Halmstad lär få den mesta vinden imorgon, men VBG kan nog också få från lördag lunch och 3-4 timmar framåt. Prognosen (DMI-ocean) är ju bara 8-11 m/s så det är ju gränsfall för våggrejor…men man kan ju alltid hoppas.
-
Ok. Nån mer som hört om det ska blåsa eller funderar på satsa på Varberg i morrn?
-
vilken tidpunkt? såg bara ut att va 4-8m/s ju under hela dagen
-
-
Nja den rör ju sig närmare och närmare, tryck på klockslagen.. om det fortsätter så e det ju grymt kl 12 i morrn.
-
Jag kollar på denna, bild för imorgon kl 1300 svensk tid, bäast i Hstd tolkar jag det som:
-
men dock når den ändå inte in och jag e upptagen imorgon på dagen så allt e fuckat ändå SKIT
-
Rickard, Adde och andra Göteborgare, är det någon skall söder ut imorgon?
/Peder -
Blir det vind så blir det surf. Avvaktar DMI prognosen ikväll. Hoppas lite på Åsa, men som det ser ut nu blir det Apel eller ännu hellre Ringenäs. Hör av dej om du vill samåka. =)
-
DMI verkar ju visa att det blir fett! Fan va grymt och smhi har ökat sin prognos! YEEEEEEEEEEEEEES!! COWABUNGA!
-
Jag bidrar med att vara med barnen hela dagen då frugan är på möhippa, så ja, det lär blåsa imorgon.
Söndag morgon är också troligt då hon inte lär orka ha barnen själv… Framåt söndag eftermiddag kommer det dock sluta blåsa.Ni kan redan nu planera in att det inte skall blåsa wave-classic-veckan då jag har semester då.
/Niclas
Logga in för att svara.