Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VIND, i väst!

• tdk

Medlem
    9 september, 2004 vid 18:03

Fuck! Va det klaffar med min jour i helgen.. IGEN!! MEn men.. Det ser ju ut att hålla sig på månd och tisd med.. confused.gif

• gnutten

Medlem
    9 september, 2004 vid 20:19

Var i Lejet kör ni? När jag var där sist hittade jag bara fiskebåtar och glass (det blåste inget heller). Det var jäkligt god glass. Är det söder om hamnen? Hur kör man för att komma närmast riggplatsen?

• anonym-anvandare

Medlem
    10 september, 2004 vid 06:17

Om det blåser kommer du se var man riggar i Läjjet…
    En ledtråd är att kommer du till fiskebåtarna har du kommit för långt. wink.gif

• hakuna

Medlem
    10 september, 2004 vid 06:17

Mellan kiosken vid stora parkeringen som går längs med vägen och hamnen och glassen så ligger det några hus. Bredvid dem så finns det en skylt med parkering förbjuden, där parkerar man! 😀
    Jag har inte hört talas om någon som haft några problem med bilen där, förutom att man kan köra fast om det är blött.

På söndag verkar det iofs bli väst, så då är det Apelviken som gäller i Varberg, det blir inga vågor i Läjet på V.

/N – kanske skall till Halmstad om bror Ulrik är där.

• sunil

Medlem
    10 september, 2004 vid 11:32

Smhi:s prognos ser inte heller så fattig ut…

Lör: Mellan syd och sydväst, 5-9 m/s Dygnets högsta vindhastighet 11 m/s.
    Sön: Mellan sydväst och väst, 12-16 m/s Dygnets högsta vindhastighet 16 m/s.
    Mån: Sydväst, 11-15 m/s Dygnets högsta vindhastighet 15 m/s.
    Tis: Sydväst, 8-12 m/s Dygnets högsta vindhastighet 13 m/s.
    cool.gif

• tdk

Medlem
    10 september, 2004 vid 19:09

Och nu även onsdag.. tjohoooo!!! Kan hösten vara pågång!?! He, och jag som är ledig på måndag..
    Flerdygnsprognos:
    Sön: Mellan sydväst och väst, 8-12 m/s ökande till 14-18 m/s Dygnets högsta vindhastighet 17 m/s.
    Mån: Mellan sydväst och syd, 11-15 m/s Dygnets högsta vindhastighet 16 m/s.
    Tis: Sydväst, 7-11 m/s Dygnets högsta vindhastighet 13 m/s.
    Ons: Syd, 10-14 m/s Dygnets högsta vindhastighet 14 m/s.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VIND, i väst!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.