Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vind i Vbg…
-
Vind i Vbg…
Posted by rusiak on 14 februari, 2006 at 16:44I mon blåser de o de e hög tid att prova de nya fede handskarna + kites 🙂 Vem är på att trotsa kunge Bore!? Olofsbo på em om de ligger mkt på SO!
//alex
svinet replied 18 years, 10 months ago 5 Members · 12 Replies -
12 Replies
-
rusiak wrote:I mon blåser de o de e hög tid att prova de nya fede handskarna + kites 🙂 Vem är på att trotsa kunge Bore!? Olofsbo på em om de ligger mkt på SO!
//alex
hakar på om jag blir fri från fånglägret…
-
rusiak wrote:du är mitt favvo-svin
alwright den har man hört förut 😉 Du måste visa det lite varje dag vettu… Annars brister mitt hjärta..
haha -
Blev kört en sväng på em, me und Arild. Fett me kallt fast de nya handskarna var super 🙂
//alex
-
rusiak wrote:Blev kört en sväng på em, me und Arild. Fett me kallt fast de nya handskarna var super 🙂
//alex
fan vad göööt fick du testat det nya? Jag var kvar i fängelset… Men i helgen skall vi dra till hardangerfidda då? Eller vad ligger i din plan? -
Nej, gick ut ngt underriggat på 10. Var nog lite för byigt för att de ska ha varit kul med 14. Man skulle ha kört i Olofsbo på fm istället, då hade man nog fått smakat..
Fn vet, vidda kanske vore ngt!? Du o brollan än så länge?
-
rusiak wrote:Blev kört en sväng på em, me und Arild. Fett me kallt fast de nya handskarna var super 🙂
//alex
gött!
jag som tänkte satsa på att va först å köra men de va för jävla kallt idag. -
rusiak wrote:Fn vet, vidda kanske vore ngt!? Du o brollan än så länge?
Goa bilder. Men häng på til vidda den 23e istället
nic
-
//alex
Vad är det för handskar?
-
rusiak wrote:Nej, gick ut ngt underriggat på 10. Var nog lite för byigt för att de ska ha varit kul med 14. Man skulle ha kört i Olofsbo på fm istället, då hade man nog fått smakat..
Fn vet, vidda kanske vore ngt!? Du o brollan än så länge?
aaa jag e sugen på det. Den 23e funkar igge. skall på spelning. hur ser det ut annars på vannet i helgen? danmark kanske?
-
stebe wrote:Vad är det för handskar?
http://www.nrsweb.com/shop/product.asp?pfid=52447&deptid=944
Var nog ute ca en h o hade en riktigt behaglig temp på fingrarna när jag kom in!
23e hade varit kul nic, dock har jag helgen (sön kväll..) inbokad. Kanske skulle fundera om o ev. dra tillbax hem på sön morgon. Var det 23 som du inte kunde Martin, eller just helgen?
Danmark…får gärna bli lite varmare innan man bränner över! Några fler + i vattnet o lite sol vore ju ok 🙂
-
rusiak wrote:http://www.nrsweb.com/shop/product.asp?pfid=52447&deptid=944
Var nog ute ca en h o hade en riktigt behaglig temp på fingrarna när jag kom in!
23e hade varit kul nic, dock har jag helgen (sön kväll..) inbokad. Kanske skulle fundera om o ev. dra tillbax hem på sön morgon. Var det 23 som du inte kunde Martin, eller just helgen?
Danmark…får gärna bli lite varmare innan man bränner över! Några fler + i vattnet o lite sol vore ju ok 🙂
haha jadu gammeldansk löser alla problem hehe ja du vet DM koncert damn.
Log in to reply.