Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vind idag också..?

• Vind idag också..?

Publicerad av annas på 1 juni, 2005 vid 07:46

Eller har jag helt fel. Det står 10 ms kl 8 i falsterbo och Habo-gubben säger 8. Någon mer som vill dra ut en sväng till Habo om en timme?

tomw svarade 19 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • pjoter

Medlem
    1 juni, 2005 vid 08:02

gomorron. jag är sugen men måste äta lite frukost å få bort allt grus ur ögonen först.

• easyg

Medlem
    1 juni, 2005 vid 08:17

jag åker nog ut vid 12tiden. ses då.

• magnush

Medlem
    1 juni, 2005 vid 09:42

Peter Almers är redan i Habo. Väntar bara på mer folk

• tomw

Medlem
    1 juni, 2005 vid 09:50

Vindprognosen säger att det minskar vid 17:00. Få se om jag åker ner då. Ha det rolig medan vi jobbar.

Sjukt byig igår, kom in och alla hade stukit, en annan kille ute också. För att landa fick använda safety system som inte funkande, Kiten flög på framlinor med baren 2m från mig. Bra att jag stannade 25 ut i vattnet. Löste då ut hela leashen och fick springa som en soldat vid Dunkirk över sanddynan för att fånga kiten med släppande bar-linor innan det blev fotbolls mål. Skulle nog platsar i landslaget efter den räddning!
    blush.gif

TW

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vind idag också..?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.