Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vind igen på secret fgk

• gogga

Medlem
    12 augusti, 2004 vid 21:56

Svar till:

Lustiga är att ingen på Länsstyrelsen känner till något ärende som berör Kitesurfing! Men, men secret spot=secret handläggning!

[/ QUOTE ]

Han som kom legitimerade sig med ett naturskydds certifikat och var jäkligt seriös… verkade inte ljuga! vi ska ringa kommunen imorgon så det återstår att se!

Och ärendet är inte mot kitesurfing!
    förbudet är mot att störa fågellivet, och kitesurfing har tydligen nu klassats för att göra det och därmed strider vi mot förbudet.. Hänger du med? (detta var enligt honom)

• nilsson

Medlem
    12 augusti, 2004 vid 22:01

Jag förstår, men ingen på Länsstyrelsen känner till ett ärende som berör kitesurfing, samtalade med dem i veckan! Den jag talade med skall återkomma när något som berör kitesurfing dyker upp//Mvh Bengt
    P.s Ett naturskydds cert. kan du oxå få d.s

• gogga

Medlem
    12 augusti, 2004 vid 22:03

Okej, ja vi får väl hoppas att det är falskt larm, men denna gången tror jag faktiskt inte det!

• easyg

Medlem
    12 augusti, 2004 vid 22:48

killen såg visserligen seriös ut men han hade ju inte minsta koll på kiting. borde inte någon som arbetar med vagelskyddsfrågor o hur deras liv störs veta vad det egentligen är som stör dom och dess effekter? ska bli spännande o höra vad länsstyrelsen säger.

• zoolander

Medlem
    13 augusti, 2004 vid 06:31

men detta förbudet kan väl inte finnas året om?

• gogga

Medlem
    13 augusti, 2004 vid 09:38

Enligt honom så var det så jo… men nu ringer jag kommunen

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vind igen på secret fgk

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.