Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vind igen på secret fgk
-
Svar till:
Lustiga är att ingen på Länsstyrelsen känner till något ärende som berör Kitesurfing! Men, men secret spot=secret handläggning!
[/ QUOTE ]
Han som kom legitimerade sig med ett naturskydds certifikat och var jäkligt seriös… verkade inte ljuga! vi ska ringa kommunen imorgon så det återstår att se!
Och ärendet är inte mot kitesurfing!
förbudet är mot att störa fågellivet, och kitesurfing har tydligen nu klassats för att göra det och därmed strider vi mot förbudet.. Hänger du med? (detta var enligt honom) -
Jag förstår, men ingen på Länsstyrelsen känner till ett ärende som berör kitesurfing, samtalade med dem i veckan! Den jag talade med skall återkomma när något som berör kitesurfing dyker upp//Mvh Bengt
P.s Ett naturskydds cert. kan du oxå få d.s -
Okej, ja vi får väl hoppas att det är falskt larm, men denna gången tror jag faktiskt inte det!
-
killen såg visserligen seriös ut men han hade ju inte minsta koll på kiting. borde inte någon som arbetar med vagelskyddsfrågor o hur deras liv störs veta vad det egentligen är som stör dom och dess effekter? ska bli spännande o höra vad länsstyrelsen säger.
Logga in för att svara.