Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vind ikväll !!!!!!!!!!!!!!!

• tdk

Medlem
    7 juni, 2004 vid 18:57

Svar till:

Det är inte inne i Stenungsund, det suger på västligt.

Getskär: Åk på E6 och följ skylten till Stora Höga, sedan Getskär då du närmar dig Stora Höga. Gå i norr om hamnen och kör i sundet, det är bäst om man inte vill ha tokgrunt och lera….

Jörlanda ligger lite söderut på samma väg som Stora Höga. Kör in i Jörlanda, höger då du har bageri på höger sida. Följ vägen till dess du kommer till småbåtshamn på höger sida.

Jag avvaktar till dess prognosen uppdateras (inom en timma). Då vet jag var jag skall åka.

/Staffan

[/ QUOTE ]
    Va förbi båda ställerna.. Såg helt ok ut.. OM man hade haft lite vind tongue.gif
    Men funderar på om det inte va lite mycket väst för getskär..? Men det funkar kanske bra ändå… Synd att man inte fick köra något i dag bara.. Är det några grund och skit man bör se upp med??

• adde

Medlem
    7 juni, 2004 vid 20:42

Jag körde tollenäs mellan 19 och 21.15, första timmen var det sub-planing och segelsnurr för att sedan bli pangdrag i 6.6:an, orkade inte rigga om (behöver nog en 5:e mast, så jag kan ha ALLA segel riggade) till 5.6.

/adde

• lars_k

Medlem
    7 juni, 2004 vid 20:49

Björlanda sög duktigt. Planade då och då med 6.3. Sen kom vinden strax efter 21 när jag packat ihop. Hann mäta upp stabila 10-11 m/s innan jag körde…
    Jaja, jag satte iallafall mina första helitacks så nu är det bara att fortsätta snurra på. =)

• mag

Medlem
    7 juni, 2004 vid 22:00

Och jag drog söderut, dumskalle!
    Prognosen såg lockande ut.
    Planade nån enstaka gång med 5,9. Gick upp och då PANG kom vinden men då var det för sent och jag åkte hem. Ja ja lite träning blev det…
    /Magnus

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vind ikväll !!!!!!!!!!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.