Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VIND PÅ G…eller…

• poppo

Medlem
    14 augusti, 2007 vid 13:01

svårt att se färgerna tydligt, men visst verkar det bli nåt!
    jag är körd på onsdag, men kommer loss efter lunch på torsdag, syd 10-14 enligt smhi skrämselvädret, syd 10 enligt foreca. lurar på torö, lattjo i kärringviken om inte annat.

• blabussen

Medlem
    14 augusti, 2007 vid 13:41

blir nog fituna efter jobbet på onsdag och kanske torö på torsdag. Om vågorna är fina ska jag vågsurfa på torö 😀 Ser lovande ut med sydlig vind på onsdag, det borde kunna bygga upp rätt bra gissar jag.

• tobhed

Medlem
    14 augusti, 2007 vid 13:55

Måste nog skaffa en sån här, då har man bättre koll…
    http://www.ambientdevices.com/products/sailingorb.html?gclid=CLzFt8b35Y0CFREDWAodWzF80g

• blabussen

Medlem
    14 augusti, 2007 vid 14:03

verkar ju väldigt användbar 🙂 jag gillar speciellt recensionerna

”when I get up in the morning, I know instantly if I should play hooky or go windsurfing.”

• jonhand

Medlem
    14 augusti, 2007 vid 14:27
    tobhed;405340 wrote:
    Måste nog skaffa en sån här, då har man bättre koll…
    http://www.ambientdevices.com/products/sailingorb.html?gclid=CLzFt8b35Y0CFREDWAodWzF80g

Klockren pryl !!! 🙂 Tror ni den funkar i sverige?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing VIND PÅ G…eller…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.